Aviseringar
Rensa alla

Förlorade känslorna pga cannabis?


Ämnesstartare

hej..jag gjorde slut med min flickvän häromdagen och anledningen var att känslorna var borta, saknat intresse för flickan etc. nu är det så att jag hemlighöll ett cannabisbruk för henne under tiden vi var tillsammans och uppskattningsvis rökte jag kanske 3-8 ggr i veckan. Undrar bara om mitt missbruk kan ha varit boven i dramat? Vet om att dåliga känslor förstärks av cananbis och man intar så smått en helt annan personlighet ju mer man röker. jag känner nu efteråt även om det kan vara hjärnspök så vill jag försöka igen..försöka bättra på mig och bli en bättre pojkvän och människa. och framförallt att vi blir lyckliga tillsammans igen. Är tacksam för svar! tack på förhand/


   
Citera

holgersson:

Undrar bara om mitt missbruk kan ha varit boven i dramat?

JAAAA! Det kan ju vi svara på =D


   
SvaraCitera

Det räcker med en tråd! [party]


   
SvaraCitera

Hahaha fy fan vilket jävla mongo du är


   
SvaraCitera

Din mamma är boven i dramat. [cool]

Nej men seriöst, man kan förlora känslorna även om man inte röker på så behöver inte vara det. Känn efter, har du känslor för henne? Om ja, ska du försöka, om nej så ska du dra vidare i livet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

holgersson:

hemlighöll ett cannabisbruk

holgersson:

8 ggr i veckan

Imponerande


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

Hahaha fy fan vilket jävla mongo du är

hahah 1 - 0 :),


   
SvaraCitera

ja man blir cp av cannabis efter ett tag
men om du inte förlorade lika mkt intresse för allt i hela världen samtidigt så var det nog inte för att du rökte
annars är det kanske i grund och botten något annat fel i din hjärna som gjorde att du ville röka på hela tiden


   
SvaraCitera

Du blev kär i cannabisen istället.


   
SvaraCitera

Just nu är jag ingen drog expert - Men jag har nog en liten teori.

Anledningen till att du gillade ditt Ex. är för att hon gjorde dig lycklig, glad osv. osv.

Cannabis (Marijuana eller Hasch) fixar det här åt dig 🙂
Du blir glad, lycklig, ostress - you're in wonderland.

Men när du vänjer dig vid det - så blir verkligheten inte lika kul och du uppskattar inte lyckan.

Anledningen till att Marijuana är olagligt är för att det är början till att folk röker Hasch.

Så vad jag försöker säga:
Om du är glad hela tiden, kommer du till slut inte känna den för du är så van.

Och eftersom att Cannabis gör dig glad - blir du längre inte glad när du e me din flickvän.

Håll dig borta från drogerna =)
Hade en person som var i skolan och pratade om hans liv och han var en narkoman sen 12-20 år.
Nu är han 46

VILKET liv han hade.... damn!
Och ingenting mellan 12-20 åren var bra... ALLS.


   
SvaraCitera

prinoto:

Anledningen till att Marijuana är olagligt är för att det är början till att folk röker Hasch.

mycket bra skrivet

prinoto:

VILKET liv han hade.... damn!
Och ingenting mellan 12-20 åren var bra... ALLS.

jo alla rus


   
SvaraCitera

prinoto:

Anledningen till att Marijuana är olagligt är för att det är början till att folk röker Hasch.

hahaha va?

holgersson:

Undrar bara om mitt missbruk kan ha varit boven i dramat?

Det är möjligt, men mer troligt tycker jag är att ert förhållande blev slentrian, du blev uttråkad och nu när du väl förlorat henne förstår du vad du saknar och vill ha henne tillbaka.


   
SvaraCitera

prinoto:

Anledningen till att Marijuana är olagligt är för att det är början till att folk röker Hasch.

[tard]


   
SvaraCitera

@Passaro

Visste du inte?


   
SvaraCitera

prinoto:

Visste du inte?

Visste vad?

Att anledningen till att maja är illegalt är för att det leder till att folk börjar röka hasch?[tard]


   
SvaraCitera