Aviseringar
Rensa alla

Förlorade känslorna pga cannabis?


Ämnesstartare

hej..jag gjorde slut med min flickvän häromdagen och anledningen var att känslorna var borta, saknat intresse för flickan etc. nu är det så att jag hemlighöll ett cannabisbruk för henne under tiden vi var tillsammans och uppskattningsvis rökte jag kanske 3-8 ggr i veckan. Undrar bara om mitt missbruk kan ha varit boven i dramat? Vet om att dåliga känslor förstärks av cananbis och man intar så smått en helt annan personlighet ju mer man röker. jag känner nu efteråt även om det kan vara hjärnspök så vill jag försöka igen..försöka bättra på mig och bli en bättre pojkvän och människa. och framförallt att vi blir lyckliga tillsammans igen. Är tacksam för svar! tack på förhand/


   
Citera

Tja.. Se det såhär... Rökte du när du blev kär, så berodde det antagligen inte på cannabis att du gjort slut.

Men vill du vara extra säker så kan du ju ha ett uppehåll på säg 2 månader, och dör du inte av saknad till din flickvän, så berodde det antagligen inte på cannabisen.


   
SvaraCitera

Började du röka efter att du blev tillsammans med din flickvän?

holgersson:

Undrar bara om mitt missbruk kan ha varit boven i dramat?

I så fall skulle det ju kunna vara så att du tröttnade på henne för att du fick en ny bild på vad som är intressant och värt att spendera tid på.

Annars, nej.


   
SvaraCitera

ja det fuckar ju upp rätt mycket i hjärnan så varför skulle det inte kunna.


   
SvaraCitera

holgersson:

Jag förlorade känslorna pga cannabis.

Haha fan vad klantigt!


   
SvaraCitera

För mig är det tvärtom, saknar henne mer och blir mer kär när jag rökt, typ.


   
SvaraCitera

Tvivlar verkligen på att det har något att göra med cannabis.


   
SvaraCitera