Aviseringar
Rensa alla

förlorade min oskuld igår, har jätteont idag


Ämnesstartare

igår efter skolavslutningen så hade jag druckit ungefär 2 och en halv cider och jag började känna mig välidgt full då kom en kille fram och sa att jag skulle få en öl om han fick ta mig på röven så jag lät honom göra det, men jag fick ingen öl så jag blev ganska arg ni förstår va och då säger han att om han får ha sex med mig så skulle jag få restens av hans flak (sju st slotts 5.9 ) och vi gick liksom bort lite längre bort och där händer det nu idag har jag asså skiiiit ont i röven och har typ röda prickar på ena sinkan har inte vågat prata med min pappa för han gillar inte killar som gillar killar snälla hjälp mig plz vågar inte gå till läkaren


   
Citera

Snacka med någon vuxen.
Ring elr chatta med någon från bris.
Har gjort det sj några gnr när saker har hänt och jag har behövt råd. Sedan så tycker jag att du ska gå till någon ungdoms mottagning.. Fast att det är otroligt jobbigt och att du inte vill, lovar att en del oro som du nu säkerligen har kmr att försvinna om du får ett svar !

Vill förvarna dig oxo att inte snacka med någon i våran ålder om du behöver få ur dig allt, de challar duvet..


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera

jag hoppas att du är ett troll, för din egen skull.


   
SvaraCitera

HAHA, fan va jag har gjort bort mig om du är oseriös [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet inte med bris faktiskt eftersom min mosters man jobbar där och jag är rädd att dom berättar där för varandra :S kan man typ inte gå till en annan skolas sköterska o säga att man heter nått annat??


   
SvaraCitera

darklord96:

skolas sköterska o säga att man heter nått annat??

hon kan väl ändå kolla upp det?

[shake]


   
SvaraCitera

darklord96:

jag vet inte med bris faktiskt eftersom min mosters man jobbar där och jag är rädd att dom berättar där för varandra :S kan man typ inte gå till en annan skolas sköterska o säga att man heter nått annat??

Ao, men på bris så är man ju anonym när man ringer elr chattar.
Och om du går till din egen skola skolköterska så är jag rätt säker på att hon/han inte skvallrar, men om de känns tryggare att gå till en anan skolas så kan du ju göra det !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men liksom vad vet bris om sånnahär problem?? vet dom inte bara typ mobbning och när man typ blir slagen av sina föreldrar??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

hon kan väl ändå kolla upp det?

men liksom hon tjänner ju inte igen mig för jag har aldrig varit där innan och jag kan typ använda en kompis namn ju??


   
SvaraCitera

darklord96:

men liksom hon tjänner ju inte igen mig för jag har aldrig varit där innan och jag kan typ använda en kompis namn ju??

väääldigt dumt att använda en kompis namn grabben :p
gå bara till din skolsköterska och säg som det är. det är nog det bästa du kan göra.


   
SvaraCitera

darklord96:

och jag kan typ använda en kompis namn ju??

H3h3, snägget gjort om du gör..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men hon vet ju vem jag är för vi har pratat ganska mycket på lunchen och tänk om hon säger till andra lärare eller min pappa för att det kan vara farligt??


   
SvaraCitera

darklord96:

men hon vet ju vem jag är för vi har pratat ganska mycket på lunchen

darklord96:

men liksom hon tjänner ju inte igen mig

no sense?

darklord96:

om hon säger till andra lärare eller min pappa för att det kan vara farligt??

hur är det farligt att du blev våldtagen? [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag menar två olika sjuksköterskor kan du läsa??


   
SvaraCitera