Aviseringar
Rensa alla

Förlorat oskulden?


Gulligt:

Jag trodde ju jag ville innan :S

när kuken väl är inne är d ju knappast läge att ändra dig,då har du inte "inte velat" tillräckligt mycke,då har du ju fan påbörjat ett samlag och redan velat tills han kommit in i dig. stackars kille säger jag bara,jag hade blivit jävligt sur om nån muntra upp och gjorde mig kåt och sen när jag väl va inne säga nej.


   
SvaraCitera

Tözen:

stackars kille säger jag bara,jag hade blivit jävligt sur om nån muntra upp och gjorde mig kåt och sen när jag väl va inne säga nej.

Du är väl iofs ganska sur av dig [party]

Klart som fan att det är bra att hon säger om hon inte vill, inte alla som vågar det. Är väl inte ett dugg konstigt om man ångrar sig när kuken redan inne, det kan göra ont eller kännas obehagligt eller bara fel, och det kan ju vara svårt att veta innan.


   
SvaraCitera

Fattar inte varför alla bryr sig om man är av med oskulden? det gör ju ingen skillad [tard] man får ju liksom inte gå på systemet bara för det [cry]


   
SvaraCitera

Vincenco:

men asså du är trög...
du skulle sagt till honom innan ni ens låg på sängen
att du inte ville [no-no] snacka om fail [n]

Och du verkar vara jävligt efterbliven. Du menar alltså att människor inte får/kan ändra sig? Vad är det för konservativt skitsnack? Vill gulligt inte ha en penis i sig så vill hon inte ha det, alldeles oberoende när hon bestämde detta.


   
SvaraCitera

Troll? Troll.


   
SvaraCitera

Tickstart:

Troll? Troll.

Trolollolololtroll.


   
SvaraCitera

Tözen:

hade blivit jävligt sur om nån muntra upp och gjorde mig kåt och sen när jag väl va inne säga nej.

jag med

k1337oris:

Och du verkar vara jävligt efterbliven. Du menar alltså att människor inte får/kan ändra sig? Vad är det för konservativt skitsnack? Vill gulligt inte ha en penis i sig så vill hon inte ha det, alldeles oberoende när hon bestämde detta.

sånt bestämmer man ju innan. inte mitt i samlaget.. [no-no] tänk dig hur killen som tog hennes oskuld känner sig .. han kommer ha värsta ångesten och skuldkänslor [cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

haha okej efter när?
efter han tog din oskuld?

Ja vi var aldrig ihop när det hände vi var egentligen kompisar. Kanske en anledning till att jag inte ville


   
SvaraCitera

Oväntad:

Du är väl iofs ganska sur av dig

iof,men inte relevant för man ska säga nej i tid,inte uppmuntra och leka med nån tills d blir försent,samma som att uppmuntra och leka med nåns känslor tills dom känns besvarade och sen bara säga nej.inte rättvist eller schysst.

Oväntad:

Är väl inte ett dugg konstigt om man ångrar sig när kuken redan inne,

jo,enligt mig,"skadan är redan skedd",kuken är inne,har hon inte dött av d innan eller ångrat sig innan är d ju bara att fortsätta,gud,skulle bli så jävla sur om nån kåta upp mig och sen sa nej när den va inne.man ska inte muntra upp tills d redan är försent.


   
SvaraCitera

du blev av med oskulden[wink]


   
SvaraCitera

Gulligt:

Ja vi var aldrig ihop när det hände vi var egentligen kompisar. Kanske en anledning till att jag inte ville

du kan klä av dig naken med din kompis och hålla på,men när kuken väl är inne så är d för mycke?kan säga att ag inte gör så med mina killkompisar.idiot.


   
SvaraCitera

Gulligt:

Kanske en anledning till att jag inte ville

ja där har du svaret till varför du ångrade dig [bigcheers]


   
SvaraCitera

Tözen:

iof,men inte relevant för man ska säga nej i tid,inte uppmuntra och leka med nån tills d blir försent,samma som att uppmuntra och leka med nåns känslor tills dom känns besvarade och sen bara säga nej.inte rättvist eller schysst.

Alltså om det är så big deal så kan man väl använda den hand man prefererar till att avsluta själv. Jag tror nog att man mår sämre av att ställa upp fastän man inte vill, än vad man gör av att inte få knulla.

Jag har avbrutit sex och jag har varit med folk som har avbrutit. Det är fan en rättighet man har.


   
SvaraCitera

Oväntad:

Jag har avbrutit sex och jag har varit med folk som har avbrutit. Det är fan en rättighet man har.

jag tycker d är fel att uppmuntra nån till en sån grad och sen bara säga nej.spelar ingen roll om d är fysisk uppmuntring eller psykiskt genom att leka med känslor. folk brukar tycka d är hemskare att leka med känslor och uppmuntra men sen säga nej,jag tycker d är samma sak med sex. man ska veta innan kuken har kommit in om d verkligen är nåt man vill,för att vara schysst mot den andra.


   
SvaraCitera

Tözen:

spelar ingen roll om d är fysisk uppmuntring eller psykiskt genom att leka med känslor.

Vi har uppenbarligen inte samma syn på saken, så är väl inte så mycket att diskutera [smile]


   
SvaraCitera