Aviseringar
Rensa alla

Förlossningsrädsla


Ämnesstartare

Att du har upplevt en förlossning gör ju inte dig till expert då alla känner och upplever saker olika.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänk om man blir jättearg på barnet för att den gör en illa en, och får värsta panikenn och kastar ut den genom fönstret [chocked] lr när barnmorskan räcker en bebban så bara sylar man iväg den in i väggen så den knäcker nacken. [sad]

Har drömt mardrömmar om det många gånger.
Men IRL.Jag har sparkat tandläkarn i magen, sylat stolar på andra patienter, brukar varna innan att jag kan bli lite stingslig, men de brukar bara skratta åt mej då, Innan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Att du har upplevt en förlossning gör ju inte dig till expert då alla känner och upplever saker olika.

ja det är väl klart.. men rädslan är väl oftast dessamma


   
SvaraCitera

Ingemarsdotter:

Bifogade bilder

geneerallyyyy... så är huvudet där nere


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LilleKurt:

Har drömt mardrömmar om det många gånger.

man brukar få planera sin förlossning i god tid innan, då kan du varna om detta och även planera själv hur du vill ha det..[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men oxå, tänk att ha en levande jätteparasit i magen som växer och rör på sig, man förstår att gravida mår illa, för man mår illa av tanken. [shake] Kan man inte grädda dom i nån slags bakugn, som ett akvarium och man kan mata med pulver, vore fint.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror jag skulle få panik och vilja cutta ut ungen ur magen när jag kände att den rörde sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LilleKurt:

Kan man inte grädda dom i nån slags bakugn, som ett akvarium och man kan mata med pulver, vore fint.

javist självklat kan du det!..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja iof, man kan hyra in sig på en surrogatugn, då kan man endå plantera in sina ägg så man för sina förtäffliga gener vidare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trodde faktist någon skulle fråga om man skiter på sig, för det var en av det första sakerna jag tänkte på


   
SvaraCitera