Aviseringar
Rensa alla

Förlovning? För ung eller?


Du kanske inte är för ung. Men att ha varit ihop med honom i 1år 7 månader och 4 dagar känns inte så jätte länge. Jag skulle ha väntat nått år eller ett par år till tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för era svar
Jag visste inte heller att förlovning är en trend bland 16-åringar 😛

Reeplay:

Om du känner att det är rätt så är det rätt!

Jag har varit förlovad i snart två år

Hur länge var ni tillsammans innan ni förlovade er?


   
SvaraCitera

Studenttjej:

Är det tidigt att förlova sig när man är 21 år?

tror inte det spelar så stor roll det där med åldern, är väl bäst att båda gått ut gymnasiet och flyttat hemifrån, sen får man väl bedöma hur ens förhållande är och tänka hur länge man vart ihop. Ni har varit ihop ganska kort tid, jag skulle vänta.

Jag och min tjej förlovade oss när vi var 18 på hennes födelsedag, det var nog för tidigt, hade varit ihop i två år. Är fortfarande ihop efter snart sju ^____^


   
SvaraCitera

för tidigt är det inte, vet folk som har förlovat sej när dom var 16. 21 är mer lagom tycker jag, och om det känns rätt så ska du köra på det.[party]


   
SvaraCitera

21 ser jag inte som några problem om ni nu vill det.
14 däremot... [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

är väl bäst att båda gått ut gymnasiet och flyttat hemifrån, sen får man väl bedöma hur ens förhållande är och tänka hur länge man vart ihop. Ni har varit ihop ganska kort tid, jag skulle vänta.

Min kille är 26 år..Han bor ensam..Jag bor också ensam. Hur länge tycker du att man ska vara tillsammans innan man förlovar sig?


   
SvaraCitera

Studenttjej:

tillsammans innan man förlovar sig?

vem e du o varför skriver du i denna tråd ? skicka pm om du inte vill svara on place så att säga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fagerjärn:

vem e du o varför skriver du i denna tråd ? skicka pm om du inte vill svara on place så att säga

Jag är jag. Skriver i denna tråd för att det är adekvat.


   
SvaraCitera

Studenttjej:

Min kille är 26 år..Han bor ensam..Jag bor också ensam. Hur länge tycker du att man ska vara tillsammans innan man förlovar sig?

så länge man själv tycker.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera