Aviseringar
Rensa alla

Förlovning & giftermål


Ämnesstartare

hej är förlovning och giftermål viktiga delar i ditt liv?
I mitt liv så är det inte det, för jag vill varken förloiva mig eller gifta mig. för jag tycker inte man behöver göra det. utan man kan leva ihop minst lika lyckligt som dom som är gifta eller förlovade. tycker inte man ska behöva bevisa för andra att man man är tsm och kära med en ring, det ska man veta ändå. eller?


   
Citera
Ämnesstartare

Alltså, njae. Skulle hon (eller han, om det visar sig bli så nångång) verkligen vilja gifta sig så hade jag väl inte haft något emot det. Men inget jag kommer pusha för, som det känns nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eemelii:

hej är förlovning och giftermål viktiga delar i ditt liv?

Jag skulle aldrig föreslå förlovning eller giftemål i alla fall. Ser ingen anledning till det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eemelii:

hej är förlovning och giftermål viktiga delar i ditt liv?

Jag ryser av tanken.


   
SvaraCitera

Kanske men det beror på och skulle nog ara typ just den saken som en kul grej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror på ringen han erbjuder mig[badgrin]http://www.svens​kdamtidning.se/9049260d-16f8-40bb-9d47-4a8d8d632e92.fodo c" alt="Image">


   
SvaraCitera

Budolicious:

Alltså, njae. Skulle hon (eller han, om det visar sig bli så nångång) verkligen vilja gifta sig så hade jag väl inte haft något emot det. Men inget jag kommer pusha för, som det känns nu.


   
SvaraCitera

sen i framtiden kanske, inte just nu iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill bara leva med en människa som jag älskar och som älskar mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej orka:F


   
SvaraCitera

Du är bara 19 år. Det finns ju faktiskt en möjlighet att du ändrar dig innan du blir gammal och oeftertraktad. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Du är bara 19 år. Det finns ju faktiskt en möjlighet att du ändrar dig innan du blir gammal och oeftertraktad.

Man måste ju inte gifta sig för att spendera hela sitt vuxna liv med någon, eller hur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eemelii:

hej är förlovning och giftermål viktiga delar i ditt liv?

Nej, men jag kanske har ändrat mig om sisådär tio år.


   
SvaraCitera

Eemelii:

hej är förlovning och giftermål viktiga delar i ditt liv?

Ja, tror det [smile]


   
SvaraCitera