Aviseringar
Rensa alla

Förmodligen sista tråden jag skapar om den här bruden.. Ni som läst mina trådar vet nog vad det handlar om!


Ämnesstartare

Okeej för er som inte har läst dem så handlar det om en tjej jag har pratat konstant i typ ja snart ett år.
Hon har gillat mig och gör nog det än. Hon har kille och har skrivit om det förr så orkar inte dra upp det igen.
Som nu idag och igår typ.. Så har jag frågat vad hon har gjort och så. Då säger hon att hon har gjort pizza själv utan att nämna HAN. Och nu ikväll så frågade jag vad hon gjort idag då svarar hon " Typ ingenting alls, själv då? 🙂 "

Sen går jag in på hennes blogg och läser vad hon gjorde igår. Då hade han kommit hem till henne och så åkte han hem nu idag och det har hon inte ens NÄMNT till mig.. Som om HON inte vill prata om det?
Kan någon förklara det för mig??

Så frågan är typ, vad ska jag göra. Skita i henne och leta någon ny brud? Börjar bli ganska less liksom..

Ska säga ikväll vad jag tycker tror jag faktiskt!

Så UM vad tycker ni?
Har nog redan bestämt mig..


   
Citera
Ämnesetiketter

Varför skulle hon nämna det till dig? Du verkar ju ändå störa dig på honom osv

Johansson:

Skita i henne och leta någon ny brud? Börjar bli ganska less liksom..

Borde du la gjort för länge sen


   
SvaraCitera

varför pratar du inte med henne????????????????? förstår mig inte på vissa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Werjevir:

Du verkar ju ändå störa dig på honom osv

Har jag sagt att jag stör mig på han? Nej men liksom som hon håller på med mig och samtidigt med han. Bestämmer hon sig bara så visst lugnt för mig..

Ja det kanske jag skulle ha gjort, men gör det nog snart istället!

äggligt:

varför pratar du inte med henne??

Men du tror inte jag gjort det????


   
SvaraCitera

Johansson:

Men du tror inte jag gjort det????

NEJ för isåfall hade du inte behövt fråga på UM om råd????????????? ba prata och fråga om allt du undrar

så jävla pointless att fråga folk som inte känner till dig eller tjejen över huvudtaget!


   
SvaraCitera

Johansson:

Så frågan är typ, vad ska jag göra. Skita i henne och leta någon ny brud? Börjar bli ganska less liksom..

ja


   
SvaraCitera

Johansson:

Har jag sagt att jag stör mig på han?

Sa 'verkar'.

Johansson:

Bestämmer hon sig bara så visst lugnt för mig..

har hon väl redan gjort eftersom det är honom hon är tsm med, att hon antagligen skickar oklara signaler betyder nada så länge det är honom hon ändå är med ungefär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äggligt:

tjejen över huvudtaget!

Ja men ursäkta då att jag bara vill få tips?
du behöver inte bli sur eller vad du nu blev..

Rävpojken:

ja

Tror fan att så få det bli nu!!

Werjevir:

tt hon antagligen skickar oklara signaler betyder nada så länge

Nehe? Jaa men liksom hon har prata om han med mig om en massa saker som gör det så JÄVLA oklart ska du veta! Men jaja du har väl rätt?


   
SvaraCitera

Johansson:

Ja men ursäkta då att jag bara vill få tips?
du behöver inte bli sur eller vad du nu blev..

är inte sur

men det är omöjligt för en att hjälpa dig[love][love] onödigt problem liksom


   
SvaraCitera

Johansson:

Nehe? Jaa men liksom hon har prata om han med mig om en massa saker som gör det så JÄVLA oklart ska du veta! Men jaja du har väl rätt?

Mh för även om hon kanske gillar dig lite o är lite dragen så är det ju tydligen inte nog för att inte ha honom så det måste ju vara mer hon känner för honom så aa, d är nog kört


   
SvaraCitera

Johansson:

Skita i henne och leta någon ny brud?

Johansson:

Skita i henne och leta någon ny brud


   
SvaraCitera

Johansson:

Tror fan att så få det bli nu!!

pissa på alla som pissar på dig i fortsttningen vänta inte 1 år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äggligt:

men det är omöjligt för en att hjälpa dig[love][love] onödigt problem liksom

Okej ja det kanske är sant är nog det. Men ja vill att det ska lösa sig men det gör nog inte det.. Men ah ja tack ändå du! [smile]

Werjevir:

d är nog kört

Du var ju positiv, jaja det är väl det men hon hade ganska så stora känslor innan han kom in i bilden och så velar hon mellan mig och han..
Dan_the_ironman
Tror att gränsen gått nu faktiskt, blir nog att göra det. Ny start i morgon då, ska börja med linser och ny start på livet!!

Rävpojken:

pissa på alla som pissar på dig i fortsttningen vänta inte 1 år

Ah ja det är sant! Klart man inte vill bli pissad på. Men hon gjorde det inte första månaderna.. Blev typ efter hon blev officelt i hop med han. Men tror jag ska pissa på hon i mina tankar så man kan hitta någon bättre eller nåt


   
SvaraCitera

Johansson:

Ah ja det är sant! Klart man inte vill bli pissad på. Men hon gjorde det inte första månaderna.. Blev typ efter hon blev officelt i hop med han. Men tror jag ska pissa på hon i mina tankar så man kan hitta någon bättre eller nåt

aa det är onödigt att pissa på riktigt då det är olagligt osv men precis, släpp idioten och sikta in dig på någon ny!


   
SvaraCitera

Johansson:

Du var ju positiv

Man ska va barsk me sina känslor annars blir det snabb undergång : o

Johansson:

en hon hade ganska så stora känslor innan h

Aa men ''innan'' var ju innan, det är nu som räknas
O det verkar som rätt svala känslor numera, men aa du verkar ju ha fattat du säger ju du ska gå vidare så aa lycka t !


   
SvaraCitera