Aviseringar
Rensa alla

Förmodligen sista tråden jag skapar om den här bruden.. Ni som läst mina trådar vet nog vad det handlar om!


Ämnesstartare

Rävpojken:

aa det är onödigt att pissa på riktigt då det är olagligt osv men precis, släpp idioten och sikta in dig på någon ny!

Haha bra du förstår mig [wink] Joo det ska jag faktiskt ta och göra nu!! Wish me luck
Tyvärr så finns det mycket idioter här i världen..

Werjevir:

snabb undergång : o

Hmm jaduu tyvärr så är väl fan så..

Werjevir:

O det verkar som rätt svala känslor numera, men aa du verkar ju ha fattat du säger ju du ska gå vidare så aa lycka t !

Hm jo men ja sant vet inte vad man ska säga numera..
Men tack så mycket för hjälpen!!


   
SvaraCitera

Johansson:

Men tack så mycket för hjälpen!!

Ba hyggligt osv ^ ^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Werjevir:

Ba hyggligt osv ^ ^

Ah jo det är det väl ^^
Men ändåå tack! [smile]


   
SvaraCitera

Verkar som att du bara är hennes backup, i fall om de skiter sig med hennes kille vet hon om att du är ett säkert kort. Men hon vill inte vara med dig egentligen, för i så fall hade hon varit det.


   
SvaraCitera

Johansson:

Skita i henne och leta någon ny brud?

Ja. Drick sprit också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LillaBob:

Verkar som att du bara är hennes backup, i fall om de skiter sig med hennes kille vet hon om att du är ett säkert kort. Men hon vill inte vara med dig egentligen, för i så fall hade hon varit det.

Hm jadu LillaBob, det är nog förmodligen så [cry] Det vet hon att jag är med. Är ett för jväla säkert kort -.-
Sant så jobbigt. Åhh orkar fan inte med det

dvärgkastarn:

Ja. Drick sprit också.

Haha njaa ja bara på helgen i såna fall! [wink]


   
SvaraCitera

fan va äckligt att skita i henne... VIDRIGT


   
SvaraCitera

förstår typ hur du känner men du ska nog bara lämna henne. hon vill hellre va me sin andra kille så lägg ner tid på nåt annat för att du slösar en jävla massa tid verkar det som.


   
SvaraCitera

Johansson:

Haha njaa ja bara på helgen i såna fall!

Tönt [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gunar1234567890:

jävla massa tid verkar det som.

No shit dude, kan jag ju lugnt säga att jag gör..
Ah men fan ska duscha och fundera på det här i natt och se vad jag kommer fram till!

dvärgkastarn:

Tönt [n]

Haha går inte att vara alkolist på veckorna [wink][y]


   
SvaraCitera

Johansson:

Haha går inte att vara alkolist på veckorna

man kan dricka sprit utan att vara alkoholist!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

man kan dricka sprit utan att vara alkoholist!

Hmmm hur går det ihop hörrdu? [bigsmile]


   
SvaraCitera

ah gå vidare.
Inte läst dina tidigare trådar dock[blush]

Det kan vara riktigt svårt att släppa taget och gå vidare om man verkligen tycker om personen. Men de verkar ju ändå som att hon är mer intresserad utav den andra? [sad][love]


   
SvaraCitera

Är det krångel och ger hon dig allmänt ont i huvudet och helt galen i hjärtat.. så just drop it. Värt det. Bara släpp det. Släääääpp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

Inte läst dina tidigare trådar dock[blush]

Haha aww, nej men tror jag skrivit högst 2 trådar så det spelade nog ingen roll! haha

Fasiken:

Men de verkar ju ändå som att hon är mer intresserad utav den andra? [sad]

Jao det verkar, men är något jag inte fattar.. Igår blev jag lite less och skrev en sak och då svarade hon typ " Ja men då om du känner så och allt sånt så kanske vi inte ska prata med varann.." Nåt sånt skrev hon men då fick jag ju fan skuld känslor igen, är för snäll av mig eller något. Så då var hon typ " sur " ett tag för jag skrev så. Men hon skrev godmorgon nu idag ändå. Slutar jag skriva med hon eller nåt så hör hon alltid av sig!
Hon gör mig förvirrad ibland, ganska ofta.
HON skriver till och med mig när hon är med sin kille.. En fredag då jag var ute på krogen så skrev hon godnatt klockan 1 eller nåt och då var hon med killen. Liksom jaa det gör man inte? Hade inte jag gjort.

Kanske blev lite mycket text nu att läsa? [blush]

soundsystem:

Är det krångel och ger hon dig allmänt ont i huvudet och helt galen i hjärtat..

Joo krångel är det väl på ett viss! Hm galen i hjärtat på ett bra viss men ja. Fan vete inte hur jag ska mig ur det!!!


   
SvaraCitera