Aviseringar
Rensa alla

Förnedrad bög


Ämnesstartare

En polare visade mig sidan "knullkontakt" idag, jag hade inte sett den innan och jag vet att jag är fett efter bla bla

I alla fall. Det var massor med killar i 18-24 års åldern som lagt ut sina "annonser" där. Det som gjorde mig förvånad är hur perversa folk verkar vara, det var ju minst 50% av de yngre killarna som sökte gubbar som kunde smiska, fista och spruta dem i ansiktet.

Hur många av killarna här ligger vakna på nätterna och drömmer om att bli hårt knullad och smiskad av en fet hårig man med stor kuk?


   
Citera
Ämnesstartare

usch ingen gillar väl tjocka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fler än du tror! [surprised]


   
SvaraCitera

menar du att inte ni andra också gör det?


   
SvaraCitera

[n]


   
SvaraCitera

Jag antar att många killar gör det här för att det kanske är svårt att hitta män inom deras stad. Jag vet att det står sådär med mig. Det är väl värre på sidor som craigslist, gaydar.com, och så vidare. Det blir rätt sjukt när en sextioårig man skickar dig meddelandena som säger typ, "Hej pojke.. ska vi leka?" Jag personligen har aldrig haft tur med att hitta män på sådana webbsidor som var värd min tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det låter inte särskilt.. fräscht


   
SvaraCitera

Förstår inte vad som skulle vara attraktivt med en äldre man överhuvudtaget. Personligen attraheras jag enbart av unga, vältränade manskroppar, vilket jag själv tycker är mer sunt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår inte att man kan sjunka så lågt och omvandla sig själv och sitt liv till skabbhora. Att skriva att man vill bli sprutad och fistad och förnedrad på en hemsida är bara rubbat, get a life.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag!

Det är en även ett plus om han har en läskig mustasch och ser ut typ så här:
Image


   
SvaraCitera

Vissa får väl inte bättre 🙂

Annars behöver du inte gå in på en sådan sida för att hitta dom perversa svinen, se bara qx.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndyH:

Hur många av killarna här ligger vakna på nätterna och drömmer om att bli hårt knullad och smiskad

Jag är tjej och drömmer om det där på nätterna, ibland[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror många gör det [wink]

precis som att alla tjejer ligger och drömmer om att få slicka en grov hårig tantfetta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

en grov hårig tantfetta

haha I lol'd när jag läste det där :P. btw, hur är den när den är grov?


   
SvaraCitera