Forumet - försats?

försats?

973 0 30
Jag har undrat över en sak, jag äter p piller, men som mänskligt är glömmer jag att ta mina piller ibland. Eftersom ofta inte kondomer finns till hands brukar jag och min kille ha sex endå och låta honom dra ut den innan han kommer. Nu undrar jag om försatsen som killar får innan utlösningen, kan inte den göra en gravid?

Spana också in:

Är du allvarlig? [confused]
Vad är det för mening med att äta piller om du nu nödvändigtvis ska slarva med dem? Du får inget skydd av dem då. Så ja, du skulle kunna bli gravid även om han drar sig ur.
Dessutom, hur kul är det att avbryta mitt i?
Ta pillrena som man ska, skaffa kondomer eller sätt in stav eller annat om du inte har någon självdisciplin [tired]
Egentligen skall försatsen inte innehålla spermier, då den ju har till syfte att städa upp i urinröret inför spermiernas framfart, men det kan mycket väl hända att den drar med sig några spermier som redan börjat hitta fram, så vad ska man säga....du kan kan bli på tjocken, yes.
RaggarPonken:

okej, jag tror jag är en Lada Samara, men ja orkar inte åka till Ryssland för att bli lagad med hönsnät och silvertejp så därför är jag nog en Audi

Haha, äh silvertejp och hönsnät har man ju hemma.
Trodde faktiskt att du skulle säga chevy eller volvo eller nån annan liknande [crazy].
Om du är en audi får du iaf reserdelar relativt snabbt, så snart kan du glatt göra flickorna på smällen igen, med alla delar intakta [bigcheers]
RaggarPonken:

okej så 0 av 120 ggr har bara varit tur? jag har kommit i tjejer oxå som tidigare nämnt en 120ggr, och dom har inte blivit gravida? de kallar ja inte tur, de är nog så att jag skjuter blanka skott...

Ofta man håller reda på hur många gånger man haft sex, sött.. [rolleyes]

Kan vara tur, jo. Ren tur att du inte fått nå könssjukdomar dock. (såvida du inte haft flickvän hela tiden) ;)