Forumet - Försats!

Försats!

2473 0 29
Hej där!

Lite nyfiken här dåva. Det är såhär, när jag ska ha sex, eller rättare sagt innan jag ska ha sex och blir upphetsad får jag något som kallas för försatser. Dvs lite vätska kommer ut för att jag varit upphetsad en längre stund.

Detta är rätt schysst för det innebär att man slipper använda glidmedel med tjejen osv, men är rätt opraktiskt vid t.ex oralsex, det smakar inte så gött kan jag tänka mig. Det är väl ingen livskatastrof men jag har fått höra synpunkter från både ett och annat håll på detta och det känns ju inget kul att man "satsar" i ens tjejs mun.

Dessutom om jag nu skulle få stånd bara i en kort stund för att det är någon sexig scen i någon rulle på TV (hände väl oftare förr i tiden iofs) så kan de bli klibbigt i kallingarna.

Hursomhelst.

Fråga 1. Vad tycker ni om detta?
Fråga 2. Någon som har erfarenhet av detta?

Spana också in:

fossen:

tack för den lugnande kommentaren :D
förresten, ni vet att ni luktar fisk där nere va?

Haha, jag säger bara som det var för mig! Men om det nu är så att det är en tjej du träffat ett tag, baserat på:

fossen:

Efter att man varit ihop ett tag är det inte samma floder som rinner längre så fort man pillar på varandra.

Så borde hon vara van vid detta. Sedan så kunde jag sagt: "men din försats smakar kanske inget eller rent av gott!" men det kände inte jag för av förståliga skäl, därav "men det är ju olika från person till person" :D.

Och angående fisk så var det faktiskt ditt bihang vi snackade om :P, så varför ge sig på mig? :) Det kan du göra om jag någon gång startar en tråd som heter: "tror du jag luktar fisk i underlivet?"
fossen:

Detta är rätt schysst för det innebär att man slipper använda glidmedel med tjejen osv

Vad har du för torr jävla flickvän som kräver glidmedel för vaginalsex? Det skadar ju inte att få henne upphetsad innan du är där och kryper in i busken.

fossen:

men är rätt opraktiskt vid t.ex oralsex, det smakar inte så gött kan jag tänka mig.

Sperma smakar salt. Försatsen smakar också salt.

fossen:

det känns ju inget kul att man "satsar" i ens tjejs mun.

Det får du väl fråga henne om? Försats och att komma i munnen är två helt olika saker.