Aviseringar
Rensa alla

Försats!


Ämnesstartare

Hej där!

Lite nyfiken här dåva. Det är såhär, när jag ska ha sex, eller rättare sagt innan jag ska ha sex och blir upphetsad får jag något som kallas för försatser. Dvs lite vätska kommer ut för att jag varit upphetsad en längre stund.

Detta är rätt schysst för det innebär att man slipper använda glidmedel med tjejen osv, men är rätt opraktiskt vid t.ex oralsex, det smakar inte så gött kan jag tänka mig. Det är väl ingen livskatastrof men jag har fått höra synpunkter från både ett och annat håll på detta och det känns ju inget kul att man "satsar" i ens tjejs mun.

Dessutom om jag nu skulle få stånd bara i en kort stund för att det är någon sexig scen i någon rulle på TV (hände väl oftare förr i tiden iofs) så kan de bli klibbigt i kallingarna.

Hursomhelst.

Fråga 1. Vad tycker ni om detta?
Fråga 2. Någon som har erfarenhet av detta?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

fossen:

Någon som har erfarenhet av detta?

Nej.

fossen:

Vad tycker ni om detta?

Äckligt 🙂


   
SvaraCitera

fossen:

innebär att man slipper använda glidmedel med tjejen

eller så kan du helt enkelt lägga ner mer tid på förspel så behövs d inte ens nåt glidmedel retard.


   
SvaraCitera

Tözen:

eller så kan du helt enkelt lägga ner mer tid på förspel så behövs d inte ens nåt glidmedel retard.

han kanske har bråttom[wink]


   
SvaraCitera

OF 5:

han kanske har bråttom

då borde han runka istället enbart.


   
SvaraCitera

Tözen:

då borde han runka istället enbart.

word


   
SvaraCitera

Tözen:

eller så kan du helt enkelt lägga ner mer tid på förspel så behövs d inte ens nåt glidmedel retard.

Hans flickvän kanske inte är en slapp tjackhora som vissa andra är??!+1?§1+


   
SvaraCitera

LitenPenis:

Hans flickvän kanske inte är en slapp tjackhora som vissa andra är??!+1?§1+

ännu en mansgris.


   
SvaraCitera

Det spelar väl fan ingen roll. Sats eller ej. SPELA ROLL HEHE


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag hade väldiga problem att ge oralsex med min första partner pga att han fick försatser, jag tyckte smaken och lukten var vidrig. men det är ju olika från person till person.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men orka fundera så mkt på nåt du ändå inte kan göra nåt åt[cool]

btw, jag får aldrig det.. typ ytterst lite ibland. varför har vissa å andra inte 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen varför denna aggression?

Låter som värsta wannabefeministtjaffset, varför antyder du att jag inte skulle praktisera förspel? Efter att man varit ihop ett tag är det inte samma floder som rinner längre så fort man pillar på varandra.


   
SvaraCitera

Tözen:

ännu en mansgris.

🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leverpastejmedgurka:

jag hade väldiga problem att ge oralsex med min första partner pga att han fick försatser, jag tyckte smaken och lukten var vidrig. men det är ju olika från person till person.

tack för den lugnande kommentaren 😀

förresten, ni vet att ni luktar fisk där nere va?


   
SvaraCitera

jag har alldrig haft försatt!? hjälp när får man det?


   
SvaraCitera