Aviseringar
Rensa alla

Förslag???


Ämnesstartare

Hej jag skulle skriva ett arbete som jag sedan skulle framföra inför klassen om ngot valfritt ämne, tänkte först skriva om typ hur man startar ett företag eftersom min pappa äger ett men jag blev lite osäker eftersom jag bara går i 8:an[crazy]. Så frågan till er lyder: har ni några bra förslag? Skulle vara tacksam för seriösa svar=)

rg_778347_m600.jpg


   
Citera

Skriv det du är bra på. Är det företag så skriv om företag.


   
SvaraCitera

Ta nåt du är intresserad av då, håll ett föredrag om ditt favoritband eller fotbollens historia whatever...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Ta nåt du är intresserad av då, håll ett föredrag om ditt favoritband eller fotbollens historia whatever...

ja tänkte det först men sen sa läraren att det var en dålig ide att ta något sånt=(


   
SvaraCitera

macce95:

ja tänkte det först men sen sa läraren att det var en dålig ide att ta något sånt=(

Vad ville läraren se då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Vad ville läraren se då?

Typ vad som hälst men samtidigt lite annorlunda grejer, han sa att en gång var det någon som hade om choklad och olika saker=)


   
SvaraCitera

macce95:

Typ vad som hälst men samtidigt lite annorlunda grejer, han sa att en gång var det någon som hade om choklad och olika saker=)

Jag tror iofs inte innehållet spelar så jävla stor roll egentligen bara det är faktaspäckat och snyggt förpackat! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Jag tror iofs inte innehållet spelar så jävla stor roll egentligen bara det är faktaspäckat och snyggt förpackat!

Tack[bigsmile]


   
SvaraCitera

Prata om nåt coolt och provocerande. Typ likna Fritzl (old, dock) med Anne Frank (mega-old). Eller nåt åt det hållet. Det skulle i alla fall jag göra. Eller så pratar du om trång förhud, och nämner i varannan mening att det givetvis inte är något DU har problem med. Men det är helt normalt. Mm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standby:

Prata om nåt coolt och provocerande. Typ likna Fritzl (old, dock) med Anne Frank (mega-old). Eller nåt åt det hållet. Det skulle i alla fall jag göra. Eller så pratar du om trång förhud, och nämner i varannan mening att det givetvis inte är något DU har problem med. Men det är helt normalt. Mm.

Haha ja det skulle man ju kunna, men jag har valt att prata om IKEA nu=)


   
SvaraCitera

Berätta om surrealistiska inslag i din vard


   
SvaraCitera

macce95:

men jag har valt att prata om IKEA nu

Ta upp nazismen... [cute]


   
SvaraCitera

Berätta om mig [wink]
Jag är väldigt intressant [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alice1804:

Berätta om mig
Jag är väldigt intressant

Haha kanke det=)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ricochet:

Berätta om surrealistiska inslag i din vard

vad menar du?


   
SvaraCitera