Forumet - Förslag för 4 månader

Förslag för 4 månader

194 0 13
Hej alla!

Nästa helg har jag och min flickvän 4 månader tillsammans och jag behöver förslag på något romantiskt och roligt som vi kan hitta på tillsammans då! Hemma och titta på film och mysa hör till vandligheterna så vill hitta på nått speciellt. Någon som håller på några bra förslag? =)
Synd att det inte är sommar. Då hade man kunnat göra en varm utflykt ut i naturen och sitta och mysa med tända ljus omkring sig. Äta gott m.m..

Mitt tips är att du fixar fram något riktigt smaskigt att äta, dukar fint, tänder levande ljus, serverar och leker kock. Om du inte är kock, dvs..

En smaskig kvällsmåltid med restaurang-klassat käk och sedan få mysa med varandra kan aldrig gå fel. Kanske om du bränner vid maten [surprised] Men det hoppas man inte på i sådana fall. [confused] (Köp från en restaurang som skickar hem käket, hehe...)

Sammanfattning: God mat, mysigt, bjud ut älsklingen till något roligt ställe. Eller kanske bara gå ut och kika på stjärnorna? Det viktiga är att ni är och umgås med varandra! Exakt vad ni gör är nog inte huvudsaken [cute]

Lycka till!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

...som avslut, sovrummet...... pfff...

Spana också in: