Aviseringar
Rensa alla

Förslag på passande affärsidéer


Paseo:

a

[love][love] alltså jag gillar dig och dina videos. du är aså mysig. och det är jättebra att gå ut med katter i koppel! ett säkert sätt för dem att också få vara ute och inte bara få gå inne och tråka. brukar gå ut med min i koppel i princip varje dag. hon älskar det!
fina grejer du sade om mig också [cool]


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

dazed:

Söt dialekt och ja det märks ju att du improviserar fram så det blir genuint i någon mening iaf.

[blush]
jaaa men absolut. det är äkta det jag säger!!
Dold text: förutom en viss herrman som jag ej kände då hrm

dazed:

Först och främst menar jag med det att jag först ryggar tillbaka lite av vissa ändå uppskattande saker men sedan inser jag att det är så du uttrycker dig, lite färgstarkt och det är faktiskt skit samma. Det är fina saker du förmedlar iaf.

nu förstår jag mmhh!! jag tror du har tolkat det ganska bra själv. jag menar det jag säger ordagrant, men det kanske inte hade vart så passande om jag nöp dig i kinderna!!! hahaha


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

isola:

alltså jag gillar dig och dina videos. du är aså mysig. och det är jättebra att gå ut med katter i koppel! ett säkert sätt för dem att också få vara ute och inte bara få gå inne och tråka. brukar gå ut med min i koppel i princip varje dag. hon älskar det! fina grejer du sade om mig också

hahaha taaaack isola [love][love][love] och varsågod!!!


   
SvaraCitera

Paseo:

Dold text

vem är herrman? är det den där helylleherman eller herr man som i mrman? vad har han gjort?


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

isola:

vem är herrman? är det den där helylleherman eller herr man som i mrman? vad har han gjort?

[sad] vet ej hur jag ska säga pga vill ej göra ngn ledsen


   
SvaraCitera

Paseo:

[sad] vet ej hur jag ska säga pga vill ej göra ngn ledsen

aha okej förstår


   
SvaraCitera

Paseo:

jaaa men absolut. det är äkta det jag säger!!

Dold text säger mig inget men skit samma.

Paseo:

nu förstår jag mmhh!! jag tror du har tolkat det ganska bra själv. jag menar det jag säger ordagrant, men det kanske inte hade vart så passande om jag nöp dig i kinderna!!! hahaha

Men alltså vad försöker du säga vid 13.25? Måunnerr?


   
SvaraCitera

men varför är ni vi alla vakna? tänkte vaxa mig och sätta ihop en hylla men nu är ju klockan snart halv fem och jag kan inte sova bort hela dagen imorgon pga anledning alltså man borde ha någon som piskar en att göra saker innan det är för sent


   
SvaraCitera
Exner

isola:

man borde ha någon som piskar en

[wink]

isola:

hylla

[wink]


   
SvaraCitera

Exner:

[wink]

Exner:

[wink]

Image


   
SvaraCitera

Jag kan bidra med webserver och mail[y]


   
SvaraCitera

LEGALIZE


   
SvaraCitera

dazed:

mlöhkloner

dazed:

Måunnerr?

moment


   
SvaraCitera

oatsreuvaue:

moment

sant, tack för hjälpen ännu en gång denna dag


   
SvaraCitera

Paseo:

o

du har fiiinaste bohuslänska dialekten

affärsidée

ett växthus-cafe!
jätte mysigt.


   
SvaraCitera