Aviseringar
Rensa alla

Förslag på ROLIGA FRISÖRSSALONGER i stockholm?


Ämnesstartare

Jag vill som sagt ha lite tips på lite ovanliga roliga frisörssalonger i stockholm. Inte så dyra helst. Jag ville klippa mig på Salong Sweeney Todd men det kostade 700 spänn.. Lite för dyrt [shake]

Några roliga ni kan rekomendera? [smile]


   
Citera

Varför i helvete ska man på en "rolig" salong för? O.o


   
SvaraCitera

rolig? 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, men alla salonger är typ likadana.. tycker att det borde finnas lite mer orginella salonger?


   
SvaraCitera

Trevlig personal tror jag hon menar kanske[confused]


   
SvaraCitera

prova att klippa dig själv, då blir det garanterat roligt. eller fråga en rolig vän, en rolig mamma eller en rolig random på stan. drick lite vin innan också så blir det roligast[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej, märker att jag kanske har uttryckt mig lite konstigt. Kanske ska nöja mig med en vanlig salong. Jag hoppades bara på ett ställe med kanske ett roligt tema eller som erbjuder nåt extra till skillnad från vanliga salonger. Har jag för höga förhoppningar? xD


   
SvaraCitera

Mirum93:

Har jag för höga förhoppningar? xD

ja skoja bara, är enormt uttråkad därav mitt dumma svar. ja förstår faktiskt va du menar. men jag vet inget. bli medlem på hairdrobe.se där har dom typ allt om hår, det är ett forum alltså, så fråga där[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

drick lite vin innan också så blir det roligast

Haha, ingen dum idé [crazy]


   
SvaraCitera

Mirum93:

Haha, ingen dum idé

[y][bigsmile][bigcheers]


   
SvaraCitera

Mirum93:

ROLIGA

Hur menar du då?


   
SvaraCitera

hur kan en frisersalong bli rolig.


   
SvaraCitera

Läste i Metro för någon vecka sen om en frisörsalong med 50-talstema. Är väl den "roligaste" salongen jag kan komma på.


   
SvaraCitera

Fick en klubba en gång när jag klippte mig. Det tyckte jag var roligt. (och nej jag var faktiskt inte barn då!!!)


   
SvaraCitera

isola:

Fick en klubba en gång när jag klippte mig. Det tyckte jag var roligt. (och nej jag var faktiskt inte barn då!!!)

naw. *nypa i kind och rufsa i håret*


   
SvaraCitera