Aviseringar
Rensa alla

försöker hålla mig vaken


Ämnesstartare

911:

Har testat alla, den blåa med blåbärssmak är man favorit, även fast smaken är något artificiell. 

Det är den jag har nu. Mm, synd det men huvudsaken är att den är god.

Lonesome Sparrow:

CUTE

Flovonna:
Motion, föda och koffein

Ja, nu återstår att se när jag har allt.


   
SvaraCitera

ljus och kyla, öppna alla fönster och tänd alla lampoor


   
SvaraCitera

Köp hem koffeinpiller tills nästa gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply:
ljus och kyla, öppna alla fönster och tänd alla lampoor

yeaaaa that's how I live my life

Homunculi:
Köp hem koffeinpiller tills nästa gång.

nej usch.. är inte de jättejobbiga?


   
SvaraCitera

alkohol, man kan inte somna på åtminstone 6 timmar efter intag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Morgonstjärna:
alkohol, man kan inte somna på åtminstone 6 timmar efter intag

jag kan tyvärr inte dricka alkohol längre utan att spy


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har lyckats hålla mig vaken
tack alla för era tips


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

hitta en spännande serie, så att du hamnar i tänker "...bara ETT avsnitt till!" (blir betydligt fler än ett) och så har plötsligt timmarna flugit iväg..


   
SvaraCitera

Försök att hålla sig sysselsatt. De är inte så svårt bara man har något att göra hela tiden.


   
SvaraCitera
dna
 dna

säger bara kaffe, socker och mera kaffe. dricker kaffe utav bara fan för att hålla mig vaken just nu höhö


   
SvaraCitera

Varför har du sovit så länge? 

Jag tvingar bara mig sj tills jag får nässelutslag över hela kroppen och snurrig utan att röra mig (brukar vara uppe ett par dygn i streck ibland)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:
hitta en spännande serie, så att du hamnar i tänker "...bara ETT avsnitt till!" (blir betydligt fler än ett) och så har plötsligt timmarna flugit iväg..

mm måste göra det snart.. finns typ bara en serie som har varit så med på senaste tiden.

Dödsdömd:
Försök att hålla sig sysselsatt. De är inte så svårt bara man har något att göra hela tiden.

ja, det fungerade tillsammans med alla andra tips!

hahahlurad:
Varför har du sovit så länge? 

Jag tvingar bara mig sj tills jag får nässelutslag över hela kroppen och snurrig utan att röra mig (brukar vara uppe ett par dygn i streck ibland)

för att vara ärlig så var nog min kropp helt slut.. och jag hade tagit en hel del benso 

hur gör du så?


   
SvaraCitera

Doop snogg: för att vara ärlig så var nog min kropp helt slut.. och jag hade tagit en hel del benso 

hur gör du så?

Förstår, så blir det för mig om jag sover lite eller inget alls ett par dagar lr mer.

Jag vet inte. Sedan jag var 11 har jag sovit ca 4-6 timmar per natt pga. olika grejer. Nu när jag är 20 är jag nog van vid lite sömn, tar dock oftast igen det.
den här perioden sover jag lite pga. nässelutslag och mkt att göra 


   
SvaraCitera