Aviseringar
Rensa alla

försöker ragga nya kompisar


Ämnesstartare

xsaosinx:

Fast det gäller ju att man träffar någon som ej är en social eremit då också

kanske är mig det är fel på (iof med största sannolikhet). får göra ännu en självrannsakan


   
SvaraCitera
Åtta

ja vill gärna va din polare //erik/wbc

och kanske mer... [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Okok, men ragga upp vänner här på um?

mm ska [y]. ska träffa 2 st, men glömde min mobil i tunnelbanan så kan inte kontakta någon :(.

tror detta raggande kommer från att jag flyttat hemifrån o när jag väl kommer hem så har jag inge internet o ingen mobil. alltså ingen att prata med :I


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retsti:

kanske är mig det är fel på (iof med största sannolikhet). får göra ännu en självrannsakan

Haha nejmen herregud, klart att det inte är. Eller ja, det kan ju vara så att du är annorlunda jämfört med hur de flesta är. Det kan jag inte veta. Men då är det bara självdestruktivt att se det som att det är fel på dig. Se det i så fall som att alla andra är så jävla beige:a, alldagliga och tråkiga att de inte passar ihop med en så awesome dude som dig [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

ja vill gärna va din polare //erik/wbc

och kanske mer...

[blush][blush]

men jag är inte ganster o inte så cool [blush]


   
SvaraCitera
Åtta

retsti:

men jag är inte ganster o inte så cool

men inte jag heller haha, kommer höra av mig 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

självdestruktivt att se det som att det är fel på dig.

hehe många säger itll mig att sluta säga att jag är fel. men jag mår inte dåligt av det. mår nästan bra av det för då vet jag att jag kommer att förändra mig själv mera.

vet hur det känns att känna att man själv är sköööön. det är underbart. just nu känner jag mig som en tråkig firre. som har stora sociala problem. tror jag kommer lösa problemet någon gång, om någon vågar vara ärlig o hård mot mig. typ tough love [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

men inte jag heller haha, kommer höra av mig 😉

[blush]

tappade min mobil dock på tunnelbanan igår :/. så har ingen mobil. kan ge nya nr när jag får ny mobil sen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okj ignorera[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retsti:

mår nästan bra av det för då vet jag att jag kommer att förändra mig själv mera.

Varför vill du vara någon annan än den du är? Och är vänner som inte uppskattar dig för den du verkligen är ens värda något att ha? Jag menar, klart att man censurerar delar av sig själv i vissa sociala sammanhang men inte till den graden att man är en helt annan person


   
SvaraCitera
Åtta

retsti:

tappade min mobil dock på tunnelbanan igår :/. så har ingen mobil. kan ge nya nr när jag får ny mobil sen

har jag digpåmsn???'

//wbc

xsaosinx:

a

du e bra [love]

//wbc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

du e bra [love]

//wbc

ey, trodde vi skulle ha bögsex, vafan hände med det va??[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

okj ignorera

nej verkligen inte :(. men visste inte vad jag skulle svara [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

okj ignorera[sad]

[blush]

men ne att ragga kompisar är typ svårt eller nåt! Liksom antingen blir man eller inte, oavsett om man försöker. Men träffa folk, gärna under ofrivilliga omständigheter, universitet (om än det är ganska fritt :<), lumpen osv. Är ju bara när fol är tvungna att umgås som man blir polers


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retsti:

nej verkligen inte :(. men visste inte vad jag skulle svara [love]

var bor du? [blush]


   
SvaraCitera