Forumet - förspel, vad gör ni innan knullet!<3

förspel, vad gör ni innan knullet!<3

2693 0 107

Spana också in:

dildii:

nja det är väl mest att vi kramas först sen blir det pussar sen suger han osv på minna tuttar och håller på så tills jag blir kåt nog, men det är alltid samma sak hela tiden, börjar bli lite uttjatat

Det sär kallar jag själva sexakten för!

Förspel för mig, är strip o.s.v..
dildii:

S3ON: Haha tycker det är ganska mysigt med förspel

nja det är väl mest att vi kramas först sen blir det pussar sen suger han osv på minna tuttar och håller på så tills jag blir kåt nog, men det är alltid samma sak hela tiden, börjar bli lite uttjatat

förstår dig... de är jätte mysit med förspel ^^ när jag har förspel gör jag olika typ varje gång prövar nya saker hela tiden så jag har svårt att seja ett typ nytt sätt åt dig[blush]

va gör ni på varan ? har ni oralsex? är du bly med din krop är han ?

/ jag är inte intreserad i erat förholande på not sätt..[no-no] men om jag vet de så han jag ge tips som passar bättre XD[crazy]
sebb0:

va gör ni på varan ? har ni oralsex? är du bly med din krop är han ?

vi gör allt på varann förutom analsex, har aldrig vågat prova de efter jag hade det med mitt ex o gjorde sjukt ont [sad] älskar att bli slickad o han gillar att bli avsugen också, jag är inte alls blyg med min kropp han är väl lite blygare med sin [cute]
dildii:

vi gör allt på varann förutom analsex, har aldrig vågat prova de efter jag hade det med mitt ex o gjorde sjukt ont älskar att bli slickad o han gillar att bli avsugen också, jag är inte alls blyg med min kropp han är väl lite blygare med sin

okok ^^ hm... en fråga till vem brukar börja? / när ni ex ska ha sex vem börjar med förspelet..? han ?[confused]