Aviseringar
Rensa alla

Första besöket på bar/krogen


Jag rekommenderar en tolva Fernet Branca, det är en perfekt nybörjardryck. Du kommer att älska det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och... sånt finns på alla barer/krogar? bara att gå in och beställa, sätta sig och se glad ut?


   
SvaraCitera

fråga llitd efter absint!
om du gillar kaffe kan du ju ta irish coffee.
Men den där drinken med sourz och typ... sprite och spirt är nice.
det finsn ofta listor som man kan se vad man kan tänkas gilla.

vilket dyrt intresse du har.

farbror gugge:

rom+cola

[love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

vilket dyrt intresse du har.

kan knappast kalle det intresse när jag aldrig prövat det förut. Men jag är intresserad och det verkar trevligt. Lite annan klass än att drälla runt på stan med en ölburk och lukta illa.


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

Fernet Branca

Har blivit bjuden på det. You are a funny guy.


   
SvaraCitera

farbror gugge:

rom+cola

[love]


   
SvaraCitera

saraa92:

kan knappast kalle det intresse när jag aldrig prövat det förut. Men jag är intresserad och det verkar trevligt. Lite annan klass än att drälla runt på stan med en ölburk och lukta illa.

yeah, lite annat att sitta inständ i en låda och dricka cocktail än att leva som den myra man är, right.


   
SvaraCitera

Plyvert:

Har blivit bjuden på det. You are a funny guy.

Jag lurar ibland mina kompisar att det är jäger. Jag och min farsa är de enda jag vet som faktiskt tycker om det


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

Jag lurar ibland mina kompisar att det är jäger. Jag och min farsa är de enda jag vet som faktiskt tycker om det

Haha, det är som en superkraft, hade utnyttjat den väldigt mycket om jag hade den.


   
SvaraCitera

saraa92:

Berätta om det ni dricker!

Tequila.

Man får typ INGEN sprit i det man beställer på krogen. Men det är lite svårt å blanda ut spriten allt för mycket i Tequilas


   
SvaraCitera

Plyvert:

Haha, det är som en superkraft, hade utnyttjat den väldigt mycket om jag hade den.

Du kan få bli min lärljunge om du vill


   
SvaraCitera

Gav min kompis 100:- första gången jag var på krogen, han kom tillbaka men en Tequila Sunriser för 105:-... Den var äcklig och smakade för mycket sprit dessutom kunde jag köpa något roligare för den pengen... [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur smakar jägermeister? 8D


   
SvaraCitera

saraa92:

Hur smakar jägermeister? 8D

Hostmedicin är väl det folk brukar säga[cool]

Fast gott... [rolleyes]

Fast det kostar ofta en hel del på krogen också...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gröna Vesslan:

Hostmedicin är väl det folk brukar säga

Fast gott...

Hostmedicin ÄR gott..^^


   
SvaraCitera