Aviseringar
Rensa alla

Första dagen på det nya året


Ämnesstartare

Okej nu är årets första dag snart till ända, själv har jag spenderat den med att se på nians Mad Men-maraton och konsumera stora kvantiteter kaffe. Hoppas fler dagar under 2010 kan spenderas på ett så angenämt vis, (jag har inga höga ambitioner eller stora drömmar)

Hur har ni spenderat årets första dag och vill ni spendera fler dar på detta vis? [cute]


   
Citera

Hade svårt att sova, så jag gick up vid 10 och åt frukost och sedan råkade jag till sista somna och vaknade kl 15.20 (ja, jag vet). Sedan har jag kollat lite på Monty Python.


   
SvaraCitera

har varit bäng hela dagen och käkat o lirat o sådär


   
SvaraCitera

suttit på buss i 5 timmar, annars bara legat i sängen. Inte kunnat tänka idag, eller prata eller var social..


   
SvaraCitera

Tittat på två Austin Powers-filmer, ätit ett superskrov, druckit en massa läsk, spelat Maple Story och lite The Sims 3 ([blush]) samt ätit chips.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har 24-marathon.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vaknade 14 typ efter lite sömn, gick upp och diskade hemma hos kompisen....gjorde baguetter i ugn, duschade och sen åt vi framför tvn. sen hyrde vi svenska filmen "Leo" som var jättedålig.

spenderar gärna mycket tid med vänner detta år, men diskar helst inte så mycket..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har gjort samma som varje dag sedan studenten 08.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivit av med huvudvärken, tittat på film och bara allmänt luktat illa.
Borde duscha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sov till tretiden, kollade lite här, såg på tv, kom hit igen och så vidare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gick upp vid 4 och åkte in till centralen här i göteborg, köpte bussbiljett hem
åkte tillbaka "hem" och åt tacos och datornördat mig, ska titta på harry potter snart med strongo


   
SvaraCitera
Vision

Blev väckt klockan 16.00 av min kompis som hade sitt ansikte jättenära mig, gjorde någon konstig grimas och sa "BÖ!" Vart jätterädd.
Iallafall, resten av dagen så låg jag mest med några vänner och typ slappade och allt som hör till. Åt frukost runt 18.30 [y]

Åkte hem vid sju eller någonting och ligger just nu, ensam hemma, och lyssnar på The Rolling Stones. Helt okej dag, om man bortser ifrån huvudvärken, och jag skulle kunna tänka mig några sådanahära dagar det här året, inte för många bara [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vaknade för tre timmar sedan
har endast ätit chips idag
är själv hemma
helt OK


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En massa ovettiga saker, vill spendera alla kommande dagar på samma sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vaknade runt 14:40, duschade, klädde på mig och satte mig vid datorn och lyssnade på musik. Runt 19.00 åt jag middag och till och från har jag hört syrran gnälla pga att hon är cp-bakis.


   
SvaraCitera