Aviseringar
Rensa alla

Första dejten


MastNj
Ämnesstartare

Jag är förälskad i en tjej i min klass. Vi går andra året på gymnasiet. Hon har vetat sedan i November att jag är förälskad i henne. På Alla Hjärtans Dag fick hon en bukett med blommor, dom uppskattade hon väldigt mycket.

Jag har äntligen vågad bjuda ut henne och imorgon ska jag på min första dejt med henne (min första dejt någonsin). I och med att jag inte är erfaren inom området (sist jag hade en flickvän var vid ca 11-12 års ålder, då över nätet) så skulle jag uppskatta lite tips av mer erfarna inom området, vad ska man göra/inte göra? Jag vill absolut inte göra bort mig, jag gillar henne obeskrivligt mycket och vill inte förlora henne.

Tack på förhand!


   
Citera

Knulla


   
SvaraCitera

Fika, bowla eller ngt sådant. Gör inte en sån stor grej av det.


   
SvaraCitera
MastNj
Ämnesstartare

Vi har gjort upp att gå och fika, jag tänkte mer på tips under dejten liksom...


   
SvaraCitera

isola:

Gör inte en sån stor grej av det.

och var dig själv.


   
SvaraCitera

isola:

bowla

[bigsmile] skrattade högt av någon anledning.

Om hon uppskattade att du gav henne blommor, vet att du är förälskad i henne och dessutom vill gå på en dejt med dig, så är det nog väldigt liten risk att du gör bort dig. Var lugn bara. Lättare att fråga vad hon vill hitta på, och så gör ni något spontant. Behöver inte vara så mycket krusiduller, ta en fika eller nåt.


   
SvaraCitera

Pickaboo:

[bigsmile] skrattade högt av någon anledning.

Finns väl få ting som säger love så mycket som svettiga låneskor!


   
SvaraCitera
MastNj
Ämnesstartare

Jag har otroligt stor lust att kyssa henne, men att göra det skulle vara lite "för på" antar jag... Vad tror ni om att ge henne en puss på kinden efteråt som tack?


   
SvaraCitera

MastNj:

Vi har gjort upp att gå och fika, jag tänkte mer på tips under dejten liksom...

Ta tag i hennes hand och säg att du vill knulla na i alla hål! [y]

Edit: Ne men seriöst, börja snacka om något bara, ni har la några gemensamma intressen? [crazy]


   
SvaraCitera

MastNj:

vad ska man göra/inte göra?

gå inte på bio.


   
SvaraCitera
ohjens

bjud hem henne på ost och vin![y]


   
SvaraCitera

ohjens:

bjud hem henne på ost och vin![y]

Låter jätte pretentiöst


   
SvaraCitera

isola:

jätte

isola:

pretentiöst


   
SvaraCitera
ohjens

isola:

Låter jätte pretentiöst

det är så satans gott! [bigsmile] åh shit nu ska jag nog gå och ta mig lite ost minsann hihi


   
SvaraCitera

obs särskrev inte!!!!!!


   
SvaraCitera