Aviseringar
Rensa alla

Första dejten avklarad, vad gör jag nu?


Blivande_japan:

?

så arg[cry]


   
SvaraCitera

Rymdpirat:

Ganska töntigt att hålla på och spela maktspel sådär imo.

det handlar väl inte direkt om att spela maktspel utan att ge den andra personen lite andrum.

han är kär i henne och har gjot en hemsida till henens "ära" och har berättat/visat detta för henne. hon är nog rätt säker på vad han tycker så länge hon inte har sågspån mellan öronen och därmed kan det vara bra om hon får fundera lite själv


   
SvaraCitera

upponer:

så arg

jag är inte arg.


   
SvaraCitera

asså mackstorsken kan du sluta lägga ut massa snuskiga röv knull videor[blush]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

jag är inte arg.

oki.


   
SvaraCitera
MastNj
Ämnesstartare

Blivande_japan:

han är kär i henne och har gjot en hemsida till henens "ära" och har berättat/visat detta för henne.

inte rikigt så, jag skrev henne en dikt och la upp den på en sida så hon kunde nå den enkelt, skicka den via sms hade blivit för långt [cute]


   
SvaraCitera

MastNj:

inte rikigt så, jag skrev henne en dikt och la upp den på en sida så hon kunde nå den enkelt, skicka den via sms hade blivit för långt

fortfarande


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera

Aww. Du behöver inte vänta med att fråga henne om att träffas igen. Gör det när du vill! Och kyssa henne ska du göra när det känns bra.

Jag och min sambo gick hela vägen första gången vi träffades, ångrar det inte en minut. Gör det som känns rätt så ska du se att allt kommer bli bra på något sätt.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

fortfarande

Jag tror alla är väldigt olika på den här fronten.
Hade det varit jag hade jag blivit asrörd om min sambo skrivit en dikt åt mig, även om det hade varit efter första gången vi träffades.


   
SvaraCitera

Zapetta:

Jag och min sambo gick hela vägen första gången vi träffades, ångrar det inte en minut. Gör det som känns rätt så ska du se att allt kommer bli bra på något sätt.


   
SvaraCitera

Zapetta:

Jag tror alla är väldigt olika på den här fronten. Hade det varit jag hade jag blivit asrörd om min sambo skrivit en dikt åt mig, även om det hade varit efter första gången vi träffades.

iofs, men jag, och de jag pratat om dylikt med hade tyckt att det var rätt obehagligt[n]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

iofs, men jag, och de jag pratat om dylikt med hade tyckt att det var rätt obehagligt[n]

Ja jo allt är ju väldigt individuellt när det gäller sånt här.


   
SvaraCitera

Zapetta:

Ja jo allt är ju väldigt individuellt när det gäller sånt här.

Jo iofs, men som sagt har de allra flesta jag pratat om sådant med hållt med mig om att det är creepy. men akn ju vara en tillfällighet


   
SvaraCitera
MastNj
Ämnesstartare

Blivande_japan:

om att det är creepy

Hon sa att den dikten var oerhört fin, och nu har jag ju varit på dejt med henne så dikten lär inte försämrat resultatet iaf... Jag har faktiskt en till på gång [cute]


   
SvaraCitera