Forumet - Första fyllan?

Första fyllan?

5265 0 186

Spana också in:

Tözen:

väldigt glad eller väldigt väldigt ledsen

Hört att beror på hur man kände sig innan, alkoholen förstärker känslorna. Därför man ska dricka när man är glad och firar något - inte för att trösta sig eller glömma tråkiga saker.

Tözen:

fast,om man läser gamla fylle sms så kanske man inte tänkte så rationellt ändå[tard]

Haha! [bigsmile]
Jag har skrivit ner en hel del tankar på fyllan och de brukar vara väldigt bra tycker jag. Tänker väldigt klart då.
Men att kolla mobilen dagen efter och hitta bilder som man inte kommer ihåg att man tog på fulla polare - det är så jäkla kul! Sedan blir det ännu roligare när man visar polarna bilderna. [bigsmile]
Min första "riktiga" fylla var för ungefär en månad sedan. Jag har druckit och blivit lullig ett antal gånger tidigare, men detta var mycket värre, minns inte mycket av den kvällen :P Spydde en massa och var sliskig, det pinsamma var att gjorde det framför bland annat min systers kille :(
Myksa:

Hört att beror på hur man kände sig innan, alkoholen förstärker känslorna. Därför man ska dricka när man är glad och firar något - inte för att trösta sig eller glömma tråkiga saker.

sist va jag väldigt nere och deppig innan,hade ingen lust att gå ut,blev asglad sen för jag fick lite bekräftelse från en hyffsat fin pojk som va vän med min kompis.och sen blev jag deppig och ledsen när en vän typ övergav mig på mobilen när jag verkligen ville prata,fast,jag kanske hade sagt nåt som den tog personligt.

Myksa:

Jag har skrivit ner en hel del tankar på fyllan och de brukar vara väldigt bra tycker jag

[love]