Forumet - Första fyllan?

Första fyllan?

680 0 30

Spana också in:

Undvik cigarettrök (eller rökning för egen vinning) om du själv inte röker annars. Inte så kul. Eller iofs, kör på bara, otrevliga upplevelser är upplevelser hursomhelst.
Minns första gången jag drack mig full, var så jävla lycklig och hyper dagen efter. Önskar jag kunde känna samma dagen-efter känsla nu som då. ):
Säger som alla andra, ät innan och häll inte i dig dricka :P första gången spydde jag inte men mådde verkligen skit dagen efter :/

Nexyia:

Första gångerna kunde jag dricka vad som helst utan att spy.
Nu kan jag typ inte dricka sprit längre för att min mage känner igen vad de är på en gång..

Samma här :) sen så spydde jag av vodka och kunde inte dricka de på typ ett halvår men nu kan jag dricka rent utan att få uppstötningar iaf :)
Jag skulle säga att det viktigaste är att inte dricka för starkt. Onödigt att hälla i sig något starkare än 5.2:or tror tom att det funkar bra med 4.2:or...bättre att ha svagare och dricka fler isf...Sen kan du ju förbereda en flaska kallt vatten och en Resorb i fall du är rädd att bli bakis^^

Sen som alla andra sagt så ät innan du drar dit, sov ordentligt natten innan och akta dig för att snusa eller röka om du inte är van vid det...

[bigcheers][party]

Skål!
Men herregud va folk överdriver med allt.

"Första fyllan kommer gå åt helvete"
"Första kyssen blir kaos"
"Första sexet blir en katastrof"

Tar man inte in allt man läst på internet och har självförtroende så går det bra..

Alla tre gick perfekt för mig..

Första fyllan gick perfekt, ingen visste att det var första fyllan och man va poppis på festen.

Första kyssen landade tjejen och hon blev min flickvän. Senare i förhållandet sa hon att det var den bästa kyssen nånsin (bästa strulet nånsin).

Första sexet varade i 45 minuter och hon fick flertalet orgasmer..

Herregud folk blir nervösa över allt i denna värld..

CHILL THE FUCK DOWN så går det bra.