Aviseringar
Rensa alla

Första fyllan?


Ämnesstartare

Jo nu är det så att jag snart är 18, och fortfarande inte haft första fyllan (känner mig som en tönt med tanke på alla i min skola och alla jag känner super varje helg) well gått på några fester då o då men skippar alkoholen På grund av: Gillar inte smaken och då känner jag ingen anledning att tvångs dricka nått som jag verkligen inte gillar jag har testat allt möjligt, inget är gott ENLIGT MIG 😛
sen så liksom bli full, känns bara onödigt man blir säker helt dum i huvet och många saker kan gå snett?
enligt mig känner jag att alkohol bara är onödigt och känner mig som stösta tönten :/
så vad tycker ni ska man fortsätta vara stark och skita i det helt


   
Citera

Ja.


   
SvaraCitera

Ja. 


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Vill du inte dricka, så ska du inte behöva dricka. Är väl mer "töntigt" att vika sig?


   
SvaraCitera

Ja, du ska inte dricka bara för att dom andra gör det utan för att du vill. Vill du inte så ska du inte heller dricka! Fortsätt vara stark, man kan ha kul utan alkohol Tumme upp


   
SvaraCitera

Jag är 20 år och har inte druckit någonting. Vill du inte dricka så dricker du inte. Dom säger att du är töntig som inte dricker eller inte tuff är bara själv barnsliga och ska inte vara dina vänner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timpeltt:
Jag är 20 år och har inte druckit någonting. Vill du inte dricka så dricker du inte. Dom säger att du är töntig som inte dricker eller inte tuff är bara själv barnsliga och ska inte vara dina vänner.

adaq:
Ja, du ska inte dricka bara för att dom andra gör det utan för att du vill. Vill du inte så ska du inte heller dricka! Fortsätt vara stark, man kan ha kul utan alkohol Tumme upp

PMR:
Vill du inte dricka, så ska du inte behöva dricka. Är väl mer "töntigt" att vika sig?

Jo sant, såklart ät man jäkligt nyfiken men ändå rädd, och jag känner att man ska undvika det, för man dricker ju för att det är gott liksom


   
SvaraCitera

sigge123:

Jo sant, såklart ät man jäkligt nyfiken men ändå rädd, och jag känner att man ska undvika det, för man dricker ju för att det är gott liksom

Du dricker ju inte läsk för att det är äckligt, du dricker ju inte alkohol för att det är äckligt ÄVEN fast det finns dom som gör det och det är meningslöst..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timpeltt:

Du dricker ju inte läsk för att det är äckligt, du dricker ju inte alkohol för att det är äckligt ÄVEN fast det finns dom som gör det och det är meningslöst..

Så sant ^^
Men typ känner mig bara som en mes


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

sigge123:

Så sant ^^
Men typ känner mig bara som en mes

Och även så finns det dem som känner sig som mesar för att de inte vågar stå på sig själva Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:

Och även så finns det dem som känner sig som mesar för att de inte vågar stå på sig själva Tumme upp

Jo haha jag kan inte säga imot! ^^
som nån av er nämde innan man kan gå på fest utan alkohol 😀


   
SvaraCitera

Gör det! Gör det! Gör det! Gör det!

Nej men seriöst, du borde testa. Alkohol är i det stora hela något fantastiskt faktiskt. Utifrån vad du skriver så verkar det snarare handla om rädsla för att testa nya saker än vad det faktiskt handlar om ett genomtänkt beslut. Testa och ta det lugnt bara!


   
SvaraCitera

Niklas:
Gör det! Gör det! Gör det! Gör det!

Nej men seriöst, du borde testa. Alkohol är i det stora hela något fantastiskt faktiskt. Utifrån vad du skriver så verkar det snarare handla om rädsla för att testa nya saker än vad det faktiskt handlar om ett genomtänkt beslut. Testa och ta det lugnt bara!

Kan du läsa vad han skriver innan du hetsar någon att tvångsdricka ditt mähä

han skrev:
av: Gillar inte smaken och då känner jag ingen anledning att tvångs dricka nått som jag verkligen inte gillar jag har testat allt möjligt, inget är gott ENLIGT MIG 😛


   
SvaraCitera

timpeltt:

Kan du läsa vad han skriver innan du hetsar någon att tvångsdricka ditt mähä

han skrev:
av: Gillar inte smaken och då känner jag ingen anledning att tvångs dricka nått som jag verkligen inte gillar jag har testat allt möjligt, inget är gott ENLIGT MIG 😛

Fast jag syftar inte på att han ska testa det för smakens skull utan för att få känna den fantastiskt omfamnande berusningen. 


   
SvaraCitera

Niklas:
Fast jag syftar inte på att han ska testa det för smakens skull utan för att få känna den fantastiskt omfamnande berusningen. 

Men skämtar du med mig? Så man ska inte dricka det för att man tycker något är gott och så man kan njuta av det utan man ska fan dricka det om så är piss äckligt för att få en berusning och sen vakna halvdöd nästa dag och tycka fan det är inte gott. Inte så konstigt att så många är alkoholister med hetsen från samhället idag.

Niklas:
Gör det! Gör det! Gör det! Gör det!

Nej men seriöst, du borde testa. Alkohol är i det stora hela något fantastiskt faktiskt. 

Sa alkholisten.


   
SvaraCitera