Aviseringar
Rensa alla

Första fyllan


alliee
Ämnesstartare

Hej. Jag blev full för första gången för ett tag sedan. Man har hört en del historier om folk som har spytt en massa osv men för mig var det verkligen bara underbart. Jag hade så extremt kul, skrattade åt ALLT, dansade, sjöng med i låtarna och var allmänt jättesocial, snackade med alla om allt. Brukar vanligtvis vara blyg och framförallt tänka väldigt mycket på vad jag säger men allt  det släppte och jag levde liksom bara i nuet. Skämde inte ut mig nämnvärt och mådde inte alls dåligt. Dock var jag ju lite bakis dagen efter. Nu är jag helt såld på det här med alkohol och festande. Jag är lite orolig över hur det kommer gå för mig med tanke på att det verkligen var kärlek vid första ögonkastet haha...Men nu vill jag veta, hur var eran första fylla? 🙂


   
Citera

Nej, alkohol dricker man bara för att det är gott. Å glöm inte detIcke! 

 //Sveriges alkoholpolitik


   
SvaraCitera

hade drunknat i mina spyor om det inte vore för att min vän såg till mig
var sjuk i 3 dagar efteråt


   
SvaraCitera

det var nog ganska ensamt men smärtstillande

mvh mobbad 

TS: du kommer med stor sannolikhet någon gång att spy av alkohol, det hör ju till lite grann i början innan en är fullt medveten om var gränserna går liksom. :))  


   
SvaraCitera

Första fyllan, hmjag var 14 år, var hemma hos en killkompis med några av våra vänner (7 Pers kanske) blev dyngrak, de lilla jag kommer ihåg var jätteroligt. Framtills att vi gick ut på en promenad och av en tillfällighet så var min 16 åriga storasyster oxå ute. Så hon blev lack, men tog med mig hem o nattade mig. De hela är ett gott minne med många internskämt bland mina vänner.


   
SvaraCitera

haha jag blev full första gången när jag var ich 4 haha xD Råkade få tag på en väldigt fin choklad ask full med sprit och kastade i mig hela skiten.  Mins inte så mycket förutom att jag dansade naken på ett bord, sedan har min familj berättat vad mer som hände haha :I 


   
SvaraCitera
yuuuy

Blev ganska packad när jag hade min första fylla haha, sprang från polisen, tappade bort mina kompisar och sluddrade som in i helvete,  kunde fan inte prata. Hade också en 2 timmars lång bussresa framför mig när jag skulle hem då jag bor åt helvete...


   
SvaraCitera

S3ON:

TS: du kommer med stor sannolikhet någon gång att spy av alkohol, det hör ju till lite grann i början innan en är fullt medveten om var gränserna går liksom. :))  

Lol jag kräks fortfarande.... #nolimits


   
SvaraCitera

Iaf. Min första fylla bestod av Explorer päron och massiva minnesluckor. Minns bara små fragment från den kvällen. Those were the days...


   
SvaraCitera

Tigerdrottningen:

Lol jag kräks fortfarande.... #nolimits

crazzzzzyyyyyy girlllllllll


   
SvaraCitera
soviet

jag fick min första fylla när jag gick i åttan. det var en fredagskväll och jag bjöd in min vän hem till mig. vi hade det så otroligt tråkigt så vi började dricka starksprit som vi hittade i vardagsrummet. detta var inte så jävla smart eftersom jag bor i en ganska liten lägenhet och min mamma sov rummet bredvid oss. efter en timma ungefär så var det bara jag som var full. min vän tyckte att smaken var äcklig så hon drack inte alls lika mycket. jag blev högljudd och betedde mig som man brukar när man är jävligt full. jag hade det jävligt roligt och jag garvade hela kvällen åt min vän som satt och hade panik. hon var skiträdd över att min mamma skulle vakna. tillslut gick vi ut och min nyktra kompis tyckte att jag var för jobbig så hon gick hem. jag stannade kvar och efter ett tag träffade jag två killar som var äldre. jag tänkte inte så mycket så jag bjöd med dem hem. dessutom så tyckte jag i stunden att de var sköna. hemma hos mig drack vi upp det sista. de visste inte att min mamma var hemma så de satt på musik på ganska hög volym. min mamma vaknade och sprang till oss. allihopa såg vettskrämda ut. hahaha. kommer aldrig glömma det min mamma började skrika och hotade med att ringa polisen. killarna flydde. och det slutade med att jag började spy och sedan fick jag utegångsförbud. 


   
SvaraCitera
soviet

tyckte mest synd om min mamma sen 


   
SvaraCitera