Aviseringar
Rensa alla

Första gången.


Ämnesstartare

grodanboll_:

Beröm henne för allt typ! Utseende, intelligens osv. Allt 🙂 Säg positiva saker till henne om henne. Prata om henne, visa att du är intresserad liksom. Att vara lite närgången är väl inte helt fel om du märker att hon typ gillar dig med. Men inte tafsa osv [shake]

Sånt funkar inte. -_-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Sånt funkar inte. -_-

Jo jag har supererfarenheter det funkar varje dag i varje liv i varje värld och universum tro mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schill:

Men det är kanske något man blir bättre på?

OF 5:

och jag kan bara säga att bättre det blir det då inte

o jag blev bättre på det, så det är väl olika från person till person

schill:

Är det fel att be henne sätta sig i sitt knä? xD

tidigt i relationen är det fel ja 😛 låt det komma när det kmr helt enkelt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Jo jag har supererfarenheter det funkar varje dag i varje liv i varje värld och universum tro mig

Nej du ljüger.

Tjejer tycker sånt är jobbigt. Det mesta skall skötas fint, man skall balansera helst.

Ni gillar inte när man är för omtänksam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Tjejer tycker sånt är jobbigt. Det mesta skall skötas fint, man skall balansera helst.

Ja inte som killarna i 6an som tafsade direkt på brösten iallafall [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Ja inte som killarna i 6an som tafsade direkt på brösten iallafall [shake]

Det gjorde man fan inte alltså. [shake]

*får aldrig tafsa på bröst*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Beröm henne för allt typ! Utseende, intelligens osv.

Låter äckligt[sad]


   
SvaraCitera

schill:

Men jag kan känna mig stum ibland när jag är med tjejer. Lixom hittar inget att säga :X då känner jag mig dum och självförtroendet sjunker till botten eftersom jag tycker jag är tråkig som fan

Ahh, sådär kände jag också för ett tag sen 🙂
Det är inget att oroa sig för. Bara va som du är med nån kompis, alltså slappna av, ha självförtroende men gör dig inte till och va världens kung, då blir det bara ännu värru. Särskilt om hon fattar att du bara låtsas. Det är ingen berg-o-dalbana du åker på, det går inte åt helvete om det stannar i konversationen ibland. Och om hon bedömmer dig för din förmåga att konstant kunna snacka eller inte ja... då är hon nog inte mycket att ha ändå.

Dessutom så, om hon gillar dig... då kommer hon att gilla dig. Gör hon inte det så gör hon inte det, inte mycket att göra åt det. Du måste bara bjuda på dig själv lite, sen är det lugnt utom med folk som inte kan ta beslut, då blir det svårt. Du får känna av vem som bör ta första steget och sådär, det är rätt sorgligt när inget händer för att ingen vågar ta första steget.

Och lita inte på alkohol för att få mod. Inte enligt mig iaf.

Komplimanger hjälper självklart, men det ska va ärligt, och inte för ofta. Får hon höra att hennes ögon är hur vackra som helst 3 gånger i veckan så förlorar det poängen. Om du inte har nå komplimang att ge henne när du har lärt känna henne sådär, så måste du bara tänka mer, men det är inte alls svårt ju, så det ska du väl inte ha nåra problem med.

Dessutom, kom ihåg att ta chanserna när du får dom. Är en tjej intresserad av dig som du tycker om, så ta henne med storm för fan, sitt inte och stirra in i naveln. Och sen så kom ihåg att inte va för mjuk, att inte hålla med om allt hon säger ochsådär. Du kommer bara bli tagen för en android som hon kan hålla på med lite när hon är uttråkad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Låter äckligt

Äh gå och simma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Äh gå och simma

Lite kallt kanske[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Lite kallt kanske[shake]

Din snopp kan inte bli mindre ändå. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SilentScream:

Din snopp kan inte bli mindre ändå.

Men det är ju just det som är grejen, har inga badbyxor, pinsamt att bada naken med liten snopp[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Men det är ju just det som är grejen, har inga badbyxor, pinsamt att bada naken med liten snopp[blush]

Låna din pappas? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SilentScream:

Låna din pappas?

Han har ju stor snopp, kan bada naken[shake]


   
SvaraCitera