Aviseringar
Rensa alla

första gången för en tjej


Ämnesstartare

är det sant att dem blöder då? hur mkt? seriösa tack [cheers]


   
Citera

mehelium:

är det sant att dem blöder då? hur mkt? seriösa tack [cheers]

vissa gör det. och det är olika hur mycket man blöder, allt från inget till mycket.


   
SvaraCitera

Alltså, de kommer ganska mycke, va beredd med att ha ett par handdukar under, för det kommer bli röda fläckar på både lakanen och madrassen om du inte gör de!


   
SvaraCitera
Jeay_L

Jag blödde inte, och tror inte någon av de jag pratat med blödde.. men..


   
SvaraCitera

Nej, alla gör det inte.


   
SvaraCitera

Gör de inte det, så har du inte spräckt dem tillräckligt.


   
SvaraCitera

MENS


   
SvaraCitera
smisk

Inte alla. Bara småflicker som är tronga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag blödde inte, och jag har inte hört om några verkliga vall. [confused] Verkar vara en väldigt långlivad myt på att man "ska" blöda. Ifall man tar i för mycket eller ifall tjejen inte är tillräckligt våt och uppvärmd så riskerar man att det gör ont osv visserligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blödde inte alls. De enda gånger jag har blodat ner vid sex har varit vid mens...


   
SvaraCitera

Meningen e ju inte att de ska blöda. Meningen e inte att man ska "spricka" = blod. Mödomshinnan e ju som en kant runt slidöppningen som gör slidöppningen mindre. Den kan va väldigt seg på vissa tjejer så att en gynekolog får fixa till det. Men om man e redo = kåt, mentalt redo, våt, slappnar av och tar de lugnt dvs. har en kille som visar hänsyn (säg att ni e oskulder om ni e de!) så töjs hinnan oftast, och då blöder det inte. I andra fall om man inte e kåt, spänner sig, tar det för snabbt, så kan den spricka lite o då kan de blöda. Skadar väl inte o va förberedd på att de kan blöda? Vissa blöder de första gångerna, andra aldrig ( om man inte har mens då=) ).

Oroa dig inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det beror ju på om du har en FB-kuk, då kommer det blöda


   
SvaraCitera

Lanina:

Jag blödde inte, och jag har inte hört om några verkliga vall. [confused] Verkar vara en väldigt långlivad myt på att man "ska" blöda. Ifall man tar i för mycket eller ifall tjejen inte är tillräckligt våt och uppvärmd så riskerar man att det gör ont osv visserligen.

jag blödde. så någon myt är det knappast. och jag var våt och "redo". så kan det gå helt enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag blödde ytterst lite [blush]


   
SvaraCitera

Nabla:

Gör de inte det, så har du inte spräckt dem tillräckligt.

öh, jahopp

nä.. d beror på om dom har lekt med sig själva innan eller inte, och ibland så räcker det med att dom bara rört på sig (typ sprungit) för att det ska vara lungt. d e därför en del tjejer sys ihop innan dom ska giftas bort i andra kulturer även om dom inte haft sex med nån annan.

mer vet jag inte. 😛


   
SvaraCitera