Aviseringar
Rensa alla

första gången för en tjej


sincan

Alla blöder någon liter.


   
SvaraCitera

mehelium:

är det sant att dem blöder då? hur mkt? seriösa tack [cheers]

Jeay_L:

Jag blödde inte

precis.. mitt ex gjorde det iaf inte 😛


   
SvaraCitera

Jag blödde skitmycket [y] Och det gjorde ont som in i helvete trots att jag inte spände mig.


   
SvaraCitera

Mm, blöder inte tjejen så är hon inte värdig dej och borde typ stenas eller nåt[no-no][shake]


   
SvaraCitera

mehelium:

är det sant att dem blöder då?

Ja, oftast iaf. Speciellt från halsen efter man bitit av struphuvudet.

mehelium:

hur mkt?

Flera liter ibland....Seriöst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mehelium:

är det sant att dem blöder då? hur mkt? seriösa tack

Som flera redan nämnt så är det ju ytterst individuellt. En del blöder ingenting och tycker i det närmaste att det inte ens gör ont. Medans andra tycker det gör ont och blöder lite. Förbered genom att kanske inte ha dina bästa lakan den dagen och för guds skull, se till att inte fokusera för mycket på det, jag skulle i alla fall om jag var tjej tycka det var avtändande och kanske till och med känna mig äcklig om jag hade lägre självförtroende eller liknande.

Dåliga lakan/Handduk + Mys + Get on with it = Lyckad kväll [y]


   
SvaraCitera

Olika


   
SvaraCitera

Frootkäjk:

Mödomshinnan e ju som en kant runt slidöppningen

en del har ju blivit av med mödomshinnan innan på andra sätt och då blöder de inte


   
SvaraCitera

Jag blödde inte [rolleyes]


   
SvaraCitera
Tuvan

Jag blödde rätt mycket första gången.. och ont gjorde det. Sen blödde jag nog lite andra och tredje gången också, fast inte lika mycket. Men alla behöver inte blöda, det är många som inte gör det. Beror ju på så himla mycket.. Om man är spänd o nervös, om hur man är uppbyggd på insidan.. veck osv.


   
SvaraCitera

Jag småblödde lite lite granna de första gångerna... :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nehehej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gjorde väl lite ont, trotts att jag var apfull och knappt förstod vad som hände. Men blod, det kom det inget. Jag trodde däremot att det gjorde det, när det rann spermier längst mina innelår och mellanbenen på mig. HAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.


   
SvaraCitera

Jag blödde inte, men med tredje killen blödde jag [chocked]
Men jag har ju en ovana med att spänna mig [tard]


   
SvaraCitera

Jag blödde flera liter, han fick ringa ambulans för jag förblödde nästan.
Ytterst traumatiskt.

.... [zzz]

Blödde lite första och andra gången, gjorde lite ont, gick över ganska snabbt. [zzz]


   
SvaraCitera