Aviseringar
Rensa alla

Första gången, hjälp


Vic
 Vic
Ämnesstartare

Det här är min första tråd men behöver svar från några tjejer eller erfarna killar.

Saken är den att jag har varit tillsammans med en tjej i fyra månader nu, allt är bra och så men vi har typ pratat om det och varit nära att ha sex, men hon är fett nervös, har pratat om varför hon känner att det är så jobbigt och hon är i stort sett rädd för det mesta, hon har sagt att jag inte är problemet, att hon litar på mig och inte kunde varit någon bättre men ändå är hon rädd att
*Det kommer göra ont
*hon kommer blöda
*Osäker på sin kropp( helt onödigt då hon är min gudinna)
*Att hon kommer vara för trång
Det är väl det jag kan komma på nu i efterhand, men vad kan jag göra för att hon ska känna sig mer redo eller säker med sig själv? Första gången är hennes, vill inte att hon ska vara så nervös att det inte är skönt.

För att göra denna röriga tråden lättare att  komma med förslag till, hur får jag tjejen att känna sig redo,avslappnad,hur ska jag hantera det om hon känner att det är för trångt?, och hur får jag henne att se sig själv i mina ögon?


   
Citera

Vic: och hur får jag henne att se sig själv i mina ögon?

va?? 


   
SvaraCitera

Handla glidmedel, långt förspel, gör det ont med penetration fortsätt ha sex som inte går ut på det och försök igen en annan dag. Tvinga inte in den på en gång. 

 


   
SvaraCitera

Är hon osäker på sin kropp = Släck lampan

 


   
SvaraCitera
Vic
 Vic
Ämnesstartare

S3ON:

va?? 

Menade att hon är osäker på sin kropp, hur kan jag visa henne att hon inte behöver vara det alls?


   
SvaraCitera
Vic
 Vic
Ämnesstartare

Angelize:
Är hon osäker på sin kropp = Släck lampan 

Tack för två bra svar!


   
SvaraCitera

Vic:

Menade att hon är osäker på sin kropp, hur kan jag visa henne att hon inte behöver vara det alls?

Vet inte, hon behöver nog inse d på egen hand 


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Hm, om du verkligen tycker om henne och ser henne som en gudinna, så ger du henne mer tid till att börja med? Det är riktigt stort steg för vissa, medan andra viftar bort det. Det är viktigt att du inte pressar henne - vilket det framstår som att du inte gör, som tur är! För många kommer nog det hela naturligt efter ett tag, så ha tålamod! 


   
SvaraCitera

Vänta tills hon känner sig redo, du vet att den som väntar på något gott... Väntar aldrig för länge! En tjej måste inse själv när hon vill ha sex. Pressar man en så blir man nog bara mer och mer osäker. Tro mig, har varit i en sån situation.


   
SvaraCitera

jätteschyst av dig men om hon inte vill så vill hon inte 


   
SvaraCitera