Aviseringar
Rensa alla

Första gången, kom med tips!


Ämnesstartare

Wanking BC:

Tjejer som dig vill man träffa 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänk om det gör assont?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tandställningen kommer inte vara något problem eftersom du ändå inte ska använda tänderna, utan när du suger använder du och nuddar bara med läpparna och tungan, samtidigt kan du runka skaftet hårt med ena handen medans du suger ollonet om du förstår? Det är väldigt skönt.

Ställningar, om man står upp, ner, bak, fram, ligger osv spelar ingen roll enligt mig, det som spelar störst roll är att ni båda är riktigt kåta. Glöm inte förspelet, fattar inte att vissa killar skiter i förspelet. Själva penetrationen blir 10x skönare efter ett långt förspel så man är suktad. Bara du är våt och kåt, och han detsamma så kommer det gå jättebra. Om du inte är jättevåt och det är trångt första gången prova med glidmedel också.

Missionären, 69an, doggy och rida är vanliga och sköna ställningar. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snyggkille21:

för ni ska knulla. idiot

Vi har varit kompisar hela tiden det var inte förrän han träffat mig som vi började prata snusk [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack så mycket för tipsen Genius [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodan89:

Vi har varit kompisar hela tiden det var inte förrän han träffat mig som vi började prata snusk [crazy]

men var inte så naiv. han hade nog siktet inställt på att knulla dig redan från början


   
SvaraCitera

Fan va bra quinna du verkar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hehe tackar [smile]


   
SvaraCitera

engångsligg är sämst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det här låter så dåligt tycker jag ! Låter som helt fel sätt att förlora din oskuld på ! Om det bara ska vara ett engångs ligg så tycker jag att han inte är det rätta för att ta din oskuld..det låter faktiskt som att han kommer sluta att ha kontakt med dig efteråt .....eller så kanske du alltid kommer att vara hans knull docka och inget mer..som om han inte hittar nån annan att knulla så tar han dig ......tycker att du inte ska ha sex med honom om ni inte älskar varandra och kommer att ha ett seriös förhållande annars kommer du ångra dig [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej men alltså jag tycker om honom jättemycket och han är hur snäll och go som helst. Han frågar jättemycket om jag verkligen vill och han är omtänksam. Vi är jättebra vänner och jag vill verkligen göra det här med honom. Jag vet att det är första gången men det är just därför jag vill. Jag vill att HAN ska vara min första för att jag tycker om han så pass mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodan89:

han så pass mycket.

Ja jag förstår dig men kommer ni att bara vara vänner sen eller inte ? För jag tycker iaf att ni ska ha ett förhållande och älska varan om man ska ha sex [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det kan göra ont bakifrån för en del, för att man har känslig livmodertapp. Om det gör ont, säg till så kan han göra försiktigare eller så kan ni byta ställning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Suri:

Ja jag förstår dig men kommer ni att bara vara vänner sen eller inte ? För jag tycker iaf att ni ska ha ett förhållande och älska varan om man ska ha sex [sad]

Hon har förstått det nu, och håller inte med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

håller inte med.

tycker du att man ska ha sex med vem somhelst utan att man älskar varandra?


   
SvaraCitera