Aviseringar
Rensa alla

Första gången på krogen - strulade med kille


Ämnesstartare

Hejsan!!
I helgen var jag för första gången ute på krogen, då med en kompis som sällskap.
I slutet av kvällen kom en kille fram till mig och började dansa, han sa även något som: "Snygg tjej du är". Vi dansade, han tittade in i mina ögon och vi började strula med varandra.
Sedan så gav jag honom mitt nummer. Ingen utav oss var nyktra men ingen var full heller, vad jag tror iaf.
Dagen efter (på lördagen) så sms:ade han till mig och vi snackade lite. På söndag så skrev han inte till mig så jag skrev till honom, annars brukar jag mest låta killar ta första steget..
Nu har det gått två dagar iaf och ingen har skrivit till varandra. Jag börjar nu tvivla på allt och lite till. Jag är intresserad av honom men undrar vad han känner för mig..
Eftersom att det var första gången jag var på krogen också så har jag ju ingen aning om vilken kultur eller vad för mönster som råder där så jag undrar om lite råd över vad jag ska göra nu. Skriva till honom eller vänta tills han skriver till mig? Tankarna gör mig galen


   
Citera

Tja vanligtvis brukar man väl vänta 1-2 dar med att ta kontakten igen för att inte verka för på.

Kan ju ha hänt att han bara ville strula och inte bryr sig mer än det. Du kommer definitivt inte få veta om du inte skriver och ber honom förklara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MagiskaMaja:

Ingen utav oss var nyktra men ingen var full heller, vad jag tror iaf.

Finns det ett mellanting?

Se ovan svar pga jag vet ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Det är svårt att säga om du och killen verkligen klickade av det du beskriver. Att en kille på dansgolvet säger att du är snygg betyder i min erfarenhet ingenting. Akta så att du inte misstar ett kl 03-ragg för genuint intresse.

2. Håll inte på och spela spel, det blir ingen klok på. Om han gillar dig, så hör han av sig igen. Om du inte vill vänta på att det händer - ring/sms:a själv och fråga om han vill ses.

Lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fråga nästa gång du ska ut om ni ska ses ute igen.

men som den visa annoyed säger, det är viss jäkla skillnad på att vara intresserad av någon vid krogstängning en fredag och på att vara det en tisdagsförmiddag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

krogstängning en fredag och på att vara det en tisdagsförmiddag

xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har aldrig ens kramat en tjej på krogen[blush] fml


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

jag har aldrig ens kramat en tjej på krogen[blush] fml

Inte jag heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vinegar Tits:

Inte jag heller.

fan vilka skillz hon hade, första gången osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

fan vilka skillz hon hade, första gången osv

Som tjej har jag aldrig upplevt behov av skills för att åstadkomma sånt [cute][sad][rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

annoyed:

Som tjej har jag aldrig upplevt behov av skills för att åstadkomma sånt

va! har du visst. killar och tjejer har precis lika lätt för att få ragg, det har jag hört av massa tjejer här och irl
tror på dem[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

va! har du visst. killar och tjejer har precis lika lätt för att få ragg, det har jag hört av massa tjejer här och irl
tror på dem

Måste vara jag som är exceptionellt karismatisk då [censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

annoyed:

Måste vara jag som är exceptionellt karismatisk då

kanshe de +_+


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om ni råkar på varandra av en slump har ni ju något att bygga på, men det kanske skulle kännas lite ansträngt om ni typ började dejta bara för att ni strulat på krogen


   
SvaraCitera
höna

kanske inte asvanligt att man bygger något mer av ett krogstrul

men aa, vänta åse


   
SvaraCitera