Aviseringar
Rensa alla

första gången sex


Ämnesstartare

Var bara inne och surfa runt lite på internet när jag såg en mamma som vars dotter var 13 år och hade haft sex för första gången. Någon i kommentarerna hade skrivit att hon också var 13 år när hon hade haft sex för första gången. Jag bara undrar när ni för första gången hade sex om ni har haft det. 


   
Citera

15-16, kommer inte ihåg om jag hade fyllt år eller ej.


   
SvaraCitera

Tror jag var 14, men det var nog året då jag skulle fylla 15.


   
SvaraCitera
reben

ung =)


   
SvaraCitera

Registrerad: 15-20


   
SvaraCitera

Registrerad: 20-30

Sen.


   
SvaraCitera

Registrerad: 15-20


   
SvaraCitera

Registrerad: Har aldrig gjort det

många som tycker man är tönt om man är oskuld.


   
SvaraCitera

F1 ogammlig


   
SvaraCitera

Registrerad: Har aldrig gjort det


   
SvaraCitera

cykelskallen:

många som tycker man är tönt om man är oskuld.

Men herregud du är 13 det är inte töntigt


   
SvaraCitera

cykelskallen: man är tönt om man är oskuld.

Men palla. Jag är 24 och oskuld. Du är 14. Att vara oskuld är inget att kallas töntig för. Skit i vad andra tycker.


   
SvaraCitera

15!


   
SvaraCitera

schim:

Men herregud du är 13 det är inte töntigt

fyllde faktiskt 14 för 10 dagar sen.

Tjohej:

Men palla. Jag är 24 och oskuld. Du är 14. Att vara oskuld är inget att kallas töntig för. Skit i vad andra tycker.

svårt när alla ens kompisar fått ligga och dom snackar typ efter varje helg om hur många brudar dom knullat och typ frågar varje dag om man blivit av med oskulden än.


   
SvaraCitera

cykelskallen: svårt när alla ens kompisar fått ligga och dom snackar typ efter varje helg om hur många brudar dom knullat och typ frågar varje dag om man blivit av med oskulden än.

Oufgh, i know that feel. Har också såna polare, och som gärna stolt pratar med mig om sina ligg. Snacka om att välja rätt person, liksom. Känner man sig inte redan ensam och annorlunda, så lär man väll göra.

Det är inte lätt det där. Men stressa inte fram något, det kommer när det kommer. Och det kommer, någon gång. När och hur vill du ha ditt första sex, har du några tankar eller drömmar kring det?

Själv vill jag att första gången ska vara speciell och helst med kvinnan i mitt liv.


   
SvaraCitera