Aviseringar
Rensa alla

första månaden emd p-piller


Ämnesstartare

Jag började med p-piller och har käkat dem i tre veckor snart. Man ska ju ha mens 2 ggr första månaden eftersom man börjar på kartan på mensens första dag. men nu har jag fått mens igen och jag har 2 hormonpiller kvar innan de vita pillrena (neovletta). ska jag ta ett vitt imorn eller ta det gula och sedan börja på den vita raden?

BOMSHAKALAKA [party]


   
Citera

Postlapsaria:

BOMSHAKALAKA [party]

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

llooll:

[y]

haha

kul att det var det enda svaret 😀


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

gen och jag har 2 hormonpiller kvar innan de vita pillrena (neovletta). ska jag ta ett vitt imorn eller ta det gula och sedan börja på den vita raden?

Äh, va?! Ta pillerna i ordning, hur svårt är det? Alla hormonpiller ska man ta innan man tar de hormonfria pillerna.

...Det är inte hjärnkirurgi direkt.[confused]


   
SvaraCitera

Imoon:

Ta pillerna i ordning, hur svårt är det? Alla hormonpiller ska man ta innan man tar de hormonfria pillerna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Äh, va?! Ta pillerna i ordning, hur svårt är det? Alla hormonpiller ska man ta innan man tar de hormonfria pillerna.

Fast nu hade jag bara mens i en dag och sedan poff stack den iväg. Så ny har jag tagit 2 vita men den har itne kommit tillbaka 🙁


   
SvaraCitera

Ta alla piller på en gång och hoppas på det bästa!


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

Ta alla piller på en gång och hoppas på det bästa!

[bigsmile]

Postlapsaria:

Fast nu hade jag bara mens i en dag och sedan poff stack den iväg. Så ny har jag tagit 2 vita men den har itne kommit tillbaka 🙁

Men så kan det vara... Gå till Ungdomsmottagningen om du är orolig..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Ta alla piller på en gång och hoppas på det bästa!

fan asså jag funderade på det ett tag men sen så...nä

Imoon:

Men så kan det vara... Gå till Ungdomsmottagningen om du är orolig..

nja jag är itne så orolig, min kropp gillar väl att jävlas bara. men det skulle vara skönt att veta att den följde instruktionerna.


   
SvaraCitera
loita

Postlapsaria:

Fast nu hade jag bara mens i en dag och sedan poff stack den iväg. Så ny har jag tagit 2 vita men den har itne kommit tillbaka 🙁

så här är de, du fick en mellanblödning, som somliga får av p-piller, sen brukar jag få min mens på den tredje dagen på de vita och de är olika för alla vissa får senare vissa tidigare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loita:

så här är de, du fick en mellanblödning, som somliga får av p-piller, sen brukar jag få min mens på den tredje dagen på de vita och de är olika för alla vissa får senare vissa tidigare

Okej jag har hört att det är normalt att få mellanblödningar första månaden, får man det sen också?


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

fan asså jag funderade på det ett tag men sen så...nä

Alla piller och en flaska explorer så lovar jag att det löser sig.


   
SvaraCitera
loita

Postlapsaria:

Okej jag har hört att det är normalt att få mellanblödningar första månaden, får man det sen också?

de är helt olika från person från person, vissa får de, jag har aldrig haft de medans vissa av mina kompisar får de hela tiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loita:

de är helt olika från person från person, vissa får de, jag har aldrig haft de medans vissa av mina kompisar får de hela tiden

okej tack. då får jag väl se


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera