Aviseringar
Rensa alla

Första mötet(bisex)


Ämnesstartare

Novellen bygger på fantasier från det verkliga livet och Kim och Jullan lever ett liv även utanför novellen !

Info:
Kim 20 år från gävle
Jullan 19år från stockholm.

Gemensamt: två bs tjejer som är härligt mysiga och kåta mer än vanligt.

TREVLIG LÄSNING!
-----------------------------------------------
-----------------------------------------------
Kim & Jullan - Första mötet (DEL 1)

*bip bip, bip bip* sms-signalen tjöt i Kims ficka.
Hon grävde ner sig hand om fick upp telefonen väldigt fort och såg att det var från Jullan.
Öppnade det med spänning och bet sig lite i under läppen.
"sms-text" Hej min vackra, nu har jag 10min kvar till gävle, det är varmt på tåget så jag hoppas vi kan gå hem till dig så
att jag gåt ta en dusch, kanske med dig? *smile*.
Kim knappade in snabbt sitt svar: javisst gumman, det kan vi göra, jag står på perrongen nu och väntar, längtar! Kyss.

Jullan log med hela ansiktet när hon fick svaret, tittade upp på klockan i tågvagnen, 17:52... 6min kvar.
Hon såg sig omkring i den tomma vagnen, funderar på hur det kunde vara så varmt trots att det var folktomt.
Det var hon och en barnfamilj som satt i den lilla trånga och varma vagnen, kanske skulle hon ha åkt med X2000 istället för
det här gamla rucket, men hon hade ju trots allt sparat 190kr på att ta det lite långsamma och okonditionerade tåget.

Hon suckade av varmen, knäppte upp ännu en knapp på sin vita skjorta hon köpt enbart för den här resan, det var 3:e knappen
sedan hon lämnat sthlm centralstation, nu kunde alla se hennes grön/vita lite genomskynliga bh. Hon tittade själv ner.
Såg på sina bröst och funderade på om Kim skulle tycka om dem, OJ nu kom nervositeten.. jävlar tänkte jullan.
Flera månader vänskap över msn och telefon hade nu fått dem till att träffas innan sommaren skulle ta slut.
Men Jullan belv för första gången riktigt nervös nu, hon svalde och strök sig med båda händer över låren för att få bort
handsvetten som bildas av den kombinerade varmen och nervositeten.. hon tittade upp på klockan 17:55.. 3min kvar

Kim strök en hand genom sitt hår, kännde sig stark, glad och det pirrade i magen. Hon hade längtat så länge efter Jullan.
Kim kännde sig sexig, lika sexig som Jullan alltid sa att hon var, tog sin tunga och fuktade sina läppar ett par gånger.
Oj vad hon hade längtat efter den här kyssen som komma skall. Hon kännde hur alla blickar sökte sig till henne där på
perrongen, killar som tjejer alla såg på henne där hon stod sminkad och välvårdad i sit svarta linne och sin vita kjol.
Hon kännde sig så stark idag, inget kunde gå fel. SOlbrännan starkte henne, brunare än dem flesta som gick förbi.
Plötsligt !! ropades det ut på perongen, tåg från sthlm, tåg från sthlm anländer på spår 1.

Jullan rättade till sina bröst innanför bh:n, passade på att röra vid sina egna bröstvårtor lite, rös till direkt och blev
ännu varmare. Hon blundade och nöp sig själv lite hårt, hon älskade det ! Den lilla sköna smärtan gjorde henne sugen.
Men nu var det dags, hon hörde hur barnfamiljen reste sig längre bort, hon tog sina händer från brösten knäppte sina
3 knappar lite hastigt, men ångrade sig sedan och knäppte upp 2 igen, inte för mycket, inte för lite, lagom sexigt och fint
tänkte hon. Knöt sina scarfs i håret som hon nyligen varit och klippt. Blond, med breda bruna slingor.
Håret såg väldigt bra ut när hon reste sig ur sätet och såg sin spegelbild lite otydligt i fönstret.
Sträckte sig efter sin väska som låg ovanför henne på hyllan, hon fick stå på tå för att nå sin gamla fotbollsbag.
Fullproppad med kläder, smink och lite annat roligt som hon tagit med för att eventuellt överraska Kim lite.
Hon kännde hur hennes gröna string syntes ovanför hennes svarta 3/4 dels tight, nu kunde folk nog se överdelen av hennes
solbrända rumpa, hon fick tag i väskan och kastade ner den på sätet. Tåget bromsade in!

Kim såg tåget, sträckte på sig lite tog ett par kliv framåt, fuktade sina läppar igen strök sig över magen och såg på sin
tatuering, hon var så nöjd, allt känndes perfekt. Hon visste att Jullan skulle vara lika fin som henne och hon visste
hur bra det skulle ha det tillsammans.. De här 5 dagarna! 4 dagar ensamma och en sista sovande i tält då Kims mamma kom hem
från sin resa i väst/södra sverige.

Tåget stannade! Dörrarna öppnades och ut klev personer ur flera vagnar, Kim stod precis vid rätt dörr utan att veta,
men hon såg inte Jullan där bakom barnfamiljen som bar av sin barnvagn tillsammans med 3 barn som skrek och härjade loss.
Jullan däremot såg på Kim, hon var vackrare än hon någonsin sätt henne, Kim var utan tvekan den snyggaste tjejen hon
någonsin sätt. Hon log, stärckte på sig och tag av sina solglasögon, då möttes deras blickar, det känndes som en väldigt
lång tid när det såg på varandra, båda vill inte hellre än att kasta sig i varandras armar, förtvivlat stod de å trampade
vars sin sida om barnfamiljen. En evighet passerade men så plötsligt dök en lucka upp vid sidan av modern i dörren.
Jullan tryckte sig ut med fotbollsbagen på ryggen, väldigt trångt men inget kunde hindra henne.
Hon omfamnades av Kims armar. Det kramade varandra så länge, och så viskade Jullan lite försiktigt i Kim öra.
*viskning* -hej min älskis, jag har saknat dig så mycket, har du väntat länge.
Kim kramade om Jullan hårdare - Hej! Jag har längtat efter dig med,om jag väntat länge, jo jag har ju vänta i
flera månader, svarade Kim och fnissade tillsammans med Jullan.

De fortsatte med den långa kramen ingen vill släppa, nu kom dock deras tankar i gång och det började känna efter båda två
De stod ju där med väldigt tunnt tyg på sin skjorta resp. linne. Deras bröst pressades mot varandra och det känndes härligt.
Jullan kände sig busig, hon fick samma käsnla i kroppen som hon fått varje dag som hon myst med Kim över msn och telefon.
Så hon lät sin tunga röra vid Kims öronspets, och naffsade sen lite försiktigt.
Kim gillade och sa, oh jullan härligt, flyttade sin arm från Jullans rygg ner över svanken och ner på hennes tights och
klämmdes på henne rumpa, de kom ännu närmare.

Jullan lutade sitt huvud bakåt lite, såg nu för andra gången i Kims ögon. Båda ögon var glansiga, både av lycka och av smått
stark känslomässig kåthet. De visste båda två vad som var på väg, de log och lät sina läppar mötas.
Försiktigt kom den första pussen, men sedan kunde de inte motstå, deras munnar öppnades, deras läppar trycktes hårdare mot
varandra och deras tungon möttes. De kysstes passionerat och intensivt medan perrongen tömdes på folk, de brydde sig inte om
att folk såg dem, de kunde inte hålla tillbaka nu. Tiden rann iväg, de njöt, de var den bästa kyssen och hånglet som någon
av dem någonsin upplevt. Kims hand sträckte sig nu ner längsmed Jullan skinkor, Kim försökte nå hennes fitta bakifrån
och Jullan kännde det och var inte sen på att luta sig in mot KIm ännu mer så att hon kunde komma åt.
Då kännde hon, Kims två längsta finrar som hon sträckte så pass långt med att det känndes att de skulle gå av, hon kännde en
fuktighet igenom Jullans svarta tights och trosor, det känndes som ett par string och Kim gillade tanken på att Jullan
var våt igenom ett par små stringtrosor.

Deras tungor drog sig tillbaka sakta däras munnar slutades mötas och de såg på varandra för tredje gången, de log och båda
ville bara komma därifrån, komma därifrån tillsammans.
- Kunde jag få duscha hos dig? frågade Jullan.
- Ja det kan du absolut, svarade Kim. - Kom vi går till bussen så du får svalka av dig lite.
Kim tog Jullans hand drog med henne mot busshållplatsen som låg en liten bit bort bara.
Jullan stannade till, drog i Kim hand tog henne nära. -Jag måste verkligen hitta en toalett innan vi sätter oss på bussen.
Kim drog med Jullan igen, - kom det finns en här inne på station. De var tomt, det var ingen på hela station.
Man hörde röster men man såg ingen, toaletten låg där, ett par steg frammåt. De gick dit. En femma kostar det ju, sa Kim.
Jullan öppnade sitt sidofack stoppade ner sin arm och rotade runt och fick upp en femma.
De stoppade in femman och Jullan klev in, Kim stannade i dörröppning och Jullan vände sig om mot henne.
-Va inte du, kom med in så klart, påpekade Jullan. Kim log och klev in och stängde dörren bakom sig.
Toaletten var fräsch, den känndes nystädad och luktade faktiskt gott. Inte som i stockhom sa Jullan när hon satte sig ner
på sitsen i samma stund som hon drog ner sina tights och stringtrosor till knäna.
vadå? Undrade Kim.
Jo i stockholm där lär man ju stå upp och kissa när man går på toa, också lär man hålla för näsan.
De skrattade ihop och Kim speglades sig med ryggen mot JUllan. Men Kim var inte så intresserad av sin spegelbild hon
försökte bara få en skymt av Jullan utan att behöva stirra. Jullan kissade och det skvallpade mot vattnet.
Kim gick igång lite på ljudet, det var något som gjorde henne kåt. Hon blundade och lyssnade medan hon höll sig i handfatet.
Kim var nu lite borta i en fantasi som hon knapp själv viste var den var på väg, hon märkte inte när Jullan tog pappret
och torkade sig, reste sig sakta och drog upp sina byxor.

Jullan såg på Kim där hon stod, märkte att hon inte var riktigt närvarande och valde att inte spola utan smyga sig fram upp
bakom henne, snabbt tog hon sin hand under Kims arm och greppade hennes västra bröst och lät den andra omfamna hennes midja,
Kim hoppade till men lungade sig snabbt igen. Tog ett stadigare tag i handfatet och njöt av behandlingen av hennes bröst.

-Lyft upp din kjol lite viskade, Jullan.
Kim lydde, lyfte på kjolen och hennes rumpa blottades för Jullan som uppskattade vad hon såg.
- Om du kännde att jag var fuktig innan Kim då skulle du känna nu - viskade Jullan, samtidigt som hon tog tag i troskanten
på Kim och drog ner hennes trosor. Kim stönade till högt.
Nu kunde inte Kim kontrollera sig, frenetiskt började hon smeka sin klitoris och stöna, jag vill ha dig, jag vill ha dig
fick hon fram medans hon njöt.
Jullan släppte brösten och gick ner på huk, kysste Kim på rumpan!
Kim fingrar masserade hennes klitoris och andningen ökade häftigt när hon kännde Jullans läppar mot sin nakna bak.

Knack knack ! Det knackade på toaletten dörrren och båda rykte till och Kim fick på sig trosorna snabbt.
De fnissade och log mot varandra, och på andra sidan dörren hördes en äldre dam frågandes hur lång tid folk fick ta på sig på
en offentlig toalett, de fnissade igen, spolade och gick ut. Damen tittade surt men Jullan och Kim kunde bara skratta och le.
Nu går bussen om 10min så nu får vi snabba oss hem till duschen, sa Kim.
Hand i hand, med pirr i magen, vind i håret och eftersmak efter deras första riktiga mys på toalleten tog det stora
och raska kliv mot bussen för att komma hem till Kim.

De hamnade längsbak i bussen, den var ganska full av folk, men mesta dels i främredelen av bussen.
På vägen ner längst bak hade Jullan visat att hon inte var klar med Kim genom att smiska till hennes rumpa flera gånger.
Men nu satt de där, Jullan ville trigga igång Kim ännu mer och skämdes inte för speciellt mycket när hon väl vågade släppa loss.
Jullan knuffade på Kim med armbågen, samtidigt tog hon tag i linningen på sina byxor och lyfta upp dem så att man kunde titta ner
och få syn på de gröna stringtrosorna, Kim var nu så kåt att hon inte kunde låta bli att ta sin hand mot Jullans trosor.
-Vänta ! Titta lite bara, Sa Jullan. Kim la sin hand på sätet brevid JUllans lår istället och då tog Jullan tag i trosorna och lyfte
upp även dem. Nu kunde Kim se hennes nakna hud då nickade Jullan, nu får du känna.
Jullan hann knappt avsluta menningen innan Kims hand smekte henne lite lätt, Kims lena hande mötte Jullan och det var en skön känsla.
-Jag vet att jag inte är nyrakad men jag tänkte att du kunde hjälpa mig med det i duschen om du vill, viskade Jullan.
(Kim nickade) -Ah det vill jag gärna göra!

Kim sträckte på sig och plingade. Bussen bromsade in och de klev av, äntligen var dem framme.
Deras tid för bara dem skulle nu komma, kåta och våta närmade de sig Kims hem.


   
Citera
Ämnesstartare

Nu är jag lite förvirrad. Vad har detta med bisex att göra? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kim och Julia, 2 tjejer, sex... bisex?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svartnat:

2 tjejer, sex... bisex?

hmm nej[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svartnat:

inte ?

men nej!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isola ! haha joooo va fan pratar du om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svartnat:

Isola ! haha joooo va fan pratar du om?

men människa du är 19, hört talas om lesbisk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men människa du är 19, hört talas om lesbisk?

[blush][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

martin312:

[blush][smile]

åh Martina, detta var en stor dag för dig alltså?[wink]


   
SvaraCitera

Den e så grymt bra novell..(L);)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den va faktiskt bra haha 😛 Du själv som upplevt det och sen skrivit om det ?


   
SvaraCitera

AAS BRA :D:D


   
SvaraCitera

Ruggigt bra faktiskt! 🙂


   
SvaraCitera

super härlig hoppas verkligen på en fortsättning go girl 😉 [love]


   
SvaraCitera