Aviseringar
Rensa alla

Första sexet?


Ämnesstartare

Hur var ert första sex? Hur gamla var ni? Var det skönt, hur hände det, vad hände efter?

Berätta och beskriv hur erat första sex var! Jätte intressant att höra eftersom alla har olika historier Mycket glad


   
Citera

du först 


   
SvaraCitera

 d var 1 stor besvikelse


   
SvaraCitera

Svettigt , 21 , helt okay , hon kåta upp mig jag börja smeka henne så blev de bara varmare och mer upphetsat . En lång dusch tsm 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag och en kille hade varit tillsammans i lite över 1 år. Men vi gjorde slut och när jag ville ha tillbaka honom ville inte han och sen tvärtom. Men med tiden blev vi lika tajta igen och pratade med varandra VARENDA dag i 1 års tid. Vi var varandras bästa vänner, men när vi träffades hånglade vi lite, myste och så men han sa att han visste ändå inte om han gillade mig mer än vän, att kunna ha ett förhållande med mig. Han och jag hade gått fram och tillbaka i flera års tid till varann men vi var ändå alltid jättenära varandra. Det började med att han ''skämtade'' lite grann när vi pratade i telefon som vi gjorde varje kväll att om ingen hade haft sex med någon inom 2 år skulle vi ta varandras oskuld eftersom vi hade älskat varandra (jag älskade honom fortfarande fast hemligt, tror han älskade mig med utan att erkänna det.), ingen kände varann så bra som vi kände varann, vi pratade varje dag i åratal. Samtalen blev seriösare och seriösare och det slutade med att vi försökte hitta en dag när båda hade lång håltimme osv.

Vi drog hem till mig på den 2 timmars långa lunchrasten. Vi låg i sängen, låg och snackade och myste. Han små retades med mig och vi höll på så gaanska länge. Vi började kyssas och han tog mig över honom och han började beröra mig mer och mer. Han tog av mig tröjan och blev hetare och hetare hångel, han frågade mig om allt var ok och om jag verkligen ville.

Jag tyckte att han var den rätte att göra det med så jag svarade att jag verkligen tyckte att det var okej. Han dubbelkollade med mig fler antal gånger.

Vi tog av varandra och vi hade lite förspel och först när vi skulle börja fick han inte in den. Han skämdes och blev jätte frustrerad , vi höll på lite mer och efter ett tag gick det och de var missionären :p. Han dock inte komma, antagligen inte han heller eftersom vi blev avbrutna av att jag hörde att min bror kom hem. Då hade vi hållt på i ungefär 3 timmar och vi hade missat resten av skoldagen och ändå han vi inte bli klara med sexet. Kändes inte riktigt som så länge haahha.. Han sa att jag var rätt person att göra det med och att det var perfekt för honom. vi såg fram emot att göra de fler gånger då vi hade det lite bättre planerat men några månader senare började vi bråka och han började prata med en annan tjej på samma sätt som vi brukade prata på.. i dagsläget hörs vi någon gång varannan vecka lite kort , lol 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lite långt men då kanske ni som är uttråkade har något att läsa


   
SvaraCitera
reben

smutsigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

15 år båda två.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
smutsigt

Sex är naturligt och ej smutsigt.


   
SvaraCitera

reben:
smutsigt

håller med till fullo


   
SvaraCitera
reben

emelie789:

Sex är naturligt och ej smutsigt.

smuts är oxo naturligt


   
SvaraCitera
reben

craig davids största fan :

håller med till fullo

låg du i en lerpöl


   
SvaraCitera

reben:

låg du i en lerpöl

menar sex e smuss


   
SvaraCitera
reben

craig davids största fan :

menar sex e smuss

m då tänker vi samma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

craig davids största fan :

menar sex e smuss

Sex är inte smuts lol. Tänkte ni att man ska dö oskuld eller? 


   
SvaraCitera