Aviseringar
Rensa alla

FÖRSTA STEGET?


Ämnesstartare

Hej!
Låt mig fatta mig kort, jag är kär i en tjej, vi snackar MKT på msn, och har träffats ett antal gånger i skolan.
Hon verkar faktiskt ganska intresserad, fast hon är vän med flera killar från samma skola så jag vet inte.
MEN vi bor typ 2h ifrån varandra 🙁
Annars hade jag frågat om hon hade velat komma eller så, har visserligen frågat, då sa hon att hon hade gärna gjort om hon hade kunnat göra det på ett smidigt sätt vilket 4buss byten inte är.
Snackar även med henne i skolan ibland så fort jag får chansen, och hon ler alltid o hälsar. MEN hur ska jag göra för att få henne på fall?
Hon är verkligen öppen på msn, vi snackar gamla förhållanden, hur vi har det hemma, sex, och hon säger att jag är bland de roligaste jag känner.

TACK!


   
Citera

Waje:

hon säger att jag är bland de roligaste jag känner.

Stämmer det då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Waje:

Hon verkar faktiskt ganska intresserad, fast hon är vän med flera killar från samma skola så jag vet inte.

skillnad på att vara vän och intresserad u know

Waje:

Annars hade jag frågat om hon hade velat komma eller så, har visserligen frågat, då sa hon att hon hade gärna gjort om hon hade kunnat göra det på ett smidigt sätt vilket 4buss byten inte är.

kan hon inte få skjuts eller nåt då? [zzz]


   
SvaraCitera

Waje:

MEN vi bor typ 2h ifrån varandra

Fråga henne om hon vill ses, och att du kan komma till henne, du kan ju faktiskt åka till henne också [smile]


   
SvaraCitera

Sen en helg, att ni bor långt ifrån varandra kan användas till din fördel, då ni får lov o sova över hos varandra när ni ska ses, kan det uppstå sexuell spänning där på kvällen när ni ska sova om du har tur, charma henne[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Waje:

MEN vi bor typ 2h ifrån varandra 🙁

Men buhu? [bigsmile]

Men ja, tycker hon inte att det är värt att åka buss någon timme och byta några gånger så är hon kanske inte så intresserad? [sad]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Men ja, tycker hon inte att det är värt att åka buss någon timme och byta några gånger så är hon kanske inte så intresserad? [sad]

Tjejerna i mitt gymnasium är i allmänhet inte särskilt pigga på att flytta sig 20 meter och tar nästan alltid hissen, så jag tror inte att det har med det att göra 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Waje:

MEN vi bor typ 2h ifrån varandra

[cry][cry][cry] Men okej, det beror förstås på er ålder [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

salem1:

Tjejerna i mitt gymnasium är i allmänhet inte särskilt pigga på att flytta sig 20 meter och tar nästan alltid hissen, så jag tror inte att det har med det att göra 😛

Det tror jag [zzz] Jag skulle inte dissa någon jag gillar för att "buhu, han bor 2 timmar bort och jag måste byta buss fyra gånger". [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera