Aviseringar
Rensa alla

Första tentan


Ämnesstartare

Imorn, några tips? :p


   
Citera

Var förberedd, använd fancy ord, snacka massa goja och få det att låta som om du vet vad du snackar om.


   
SvaraCitera

rök lite maryjane innan, då är du mycket lugn o fokuserad till skrivningen


   
SvaraCitera

1. Få hjärnsläpp under första frågan och stressa resten av provet på mindre än en timme.
2. ???
3. Ät en glass
4. Profit


   
SvaraCitera

uppenbar:

Var förberedd, använd fancy ord, snacka massa goja och få det att låta som om du vet vad du snackar om.

Hobgoblin är värsta geniet ändå så han vet vad han snackar om.


   
SvaraCitera

HobGoblin:

Imorn, några tips? :p

Extentor - det är allt som behövs...
Är det typ mattetenta eller är frågorna av essätyp?


   
SvaraCitera

Gå inte dit [sad]


   
SvaraCitera

Om det är av essätyp så är det bara göra så som uppenbar skrev. Fungerar prima.[cool]


   
SvaraCitera

Homunculi:

1. Få hjärnsläpp under första frågan och stressa resten av provet på mindre än en timme.
2. ???
3. Ät en glass
4. Profit

[love][love][love][love][love][love][love][blush]


   
SvaraCitera

Knarka extentor i massor.


   
SvaraCitera

Ta det bara lugnt. Läs frågorna ordentligt innan du besvarar dem, så du inte missuppfattar eller glömmer något av relevans. Om du kör fast, gå vidare till nästa fråga - gå sedant tillbaka till den första. Innan du lämnar in allting - läs igenom och kolla om du kan eller behöver lägga till något.

Men idag, ta det bara lugnt. Det du inte fått in i skallen tidigare kommer du inte att få i dig dagen innan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Extentor - det är allt som behövs...
Är det typ mattetenta eller är frågorna av essätyp?

Har gjort alla extentor som jag kommit över, och japp, matematisk analys.

Irrelevante:

Ta det bara lugnt. Läs frågorna ordentligt innan du besvarar dem, så du inte missuppfattar eller glömmer något av relevans. Om du kör fast, gå vidare till nästa fråga - gå sedant tillbaka till den första. Innan du lämnar in allting - läs igenom och kolla om du kan eller behöver lägga till något.

Det låter som bra tips, tack 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

1. Få hjärnsläpp under första frågan och stressa resten av provet på mindre än en timme.
2. ???
3. Ät en glass
4. Profit

Haha, är ganska väl förberedd, så jag hoppar nog hjärnsläppet! [ops]


   
SvaraCitera

HobGoblin:

Har gjort alla extentor som jag kommit över, och japp, matematisk analys.

Då är det bara att hoppas att morgondagens tenta liknar extentorna. Har hänt mig ett par gånger att "min" tenta ser helt annorlunda ut från extentorna. Då sitter man där... [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Då är det bara att hoppas att morgondagens tenta liknar extentorna. Har hänt mig ett par gånger att "min" tenta ser helt annorlunda ut från extentorna. Då sitter man där...

Okej :O Nja, de flesta tentorna jag sett här är ganska lika varandra så jag får hoppas på att även denna tentan kommer att vara det. 🙂


   
SvaraCitera