Forumet - Första träffen

Första träffen

656 0 9
Hejsan alla! [bigsmile] Jag är på gång igen, ska träffa en kille imorgon, han är 17, och vi ska på picknick. Första gången jag träffar honom och första gången jag träffar en kille utanför skolan över huvud tagen. Så är väldigt nervös. Så nu undrar jag bara om det är något jag ska tänka på, någon som har några tips om hur man ska bete sig? För jag har ingen aning! [crazy] Och hur ska jag göra när han och min mamma ska mötas? [shake]
Tack på förhand! [smile]

Spana också in:

Det låter kanske klyschigt men var bara dig själv, den du själv vill vara. Gillar han dig inte för den du är och vill vara så är han inget för dig att ha, då får du leta vidare. Sen kan det lätt bli att man blir nervös vid sådana möten om man inte är så van. Vet själv hur det var när man var i din ålder. Försök att slappna av så gott det går, det är inte hela världen om ni inte fastnar för varandra och klickar direkt. Gör så gott du kan för att vara spontan och social så är jag säker på att ni får det trevligt.

I övrigt önskar jag dig lycka till och önskar er en trevlig picknick! [bigcheers]