Aviseringar
Rensa alla

Första träffen/dejten


Ämnesstartare

Arnold123:

På ett vänskapligt sätt? Riskerar jag inte att bli "friendzonad" eller något liknande i så fall? 

http://mic.com/articles/115122/it-s-not-the-friend-zone-guys-it-s-you

Nej, om hon är intresserad av dig och vill träffas när du har frågat henne, då blir det kanske ni i slutändan. Men utifrån min erfarenhet börjar de bästa relationerna i den vänskapliga zoonen medan den sexuella spänningen eventuellt byggs upp. Det kommer gå bra! 

(poängen är att friendzone inte nödvändigtvis existerar)


   
SvaraCitera

019linnea:

http://mic.com/articles/115122/it-s-not-the-friend-zone-guys-it-s-you

Nej, om hon är intresserad av dig och vill träffas när du har frågat henne, då blir det kanske ni i slutändan. Men utifrån min erfarenhet börjar de bästa relationerna i den vänskapliga zoonen medan den sexuella spänningen eventuellt byggs upp. Det kommer gå bra! 

(poängen är att friendzone inte nödvändigtvis existerar)

Skrev till henne för ett par dagar sedan att jag tyckte det var kul att skriva med henne, men hon svarade inte specifikt på den meningen. Skrev annat i samma mening, du fattar.. Ska jag skriva typ att hon är snäll o söt innan jag frågar om hon vill hitta på något. Eller gör jag det efter? haha


   
SvaraCitera

Mitt tips: TÄNK INTE FÖR MKT. Ba slappna av och säg det som du får för dig att säga. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arnold123:

Skrev till henne för ett par dagar sedan att jag tyckte det var kul att skriva med henne, men hon svarade inte specifikt på den meningen. Skrev annat i samma mening, du fattar.. Ska jag skriva typ att hon är snäll o söt innan jag frågar om hon vill hitta på något. Eller gör jag det efter? haha

Förstår. Hmm, om du tycker att hon behöver "fastna mer på kroken" kan du ju skriva det, som människa tenderar man ju att dras mot dem som gillar en. Jag tror inte att detta skulle göra en så stor skillnad på er relation, men jag tror att du kommer ta ett bra beslut vilket som. Bara kör 🙂


   
SvaraCitera

Ok, tack för tipsen!


   
SvaraCitera