Aviseringar
Rensa alla

Första tungkyssen?


Ämnesstartare

Hejhej!
Jag är en 14årig tjej som ännu inte har fått min första kyss. Jag undrar vad man bör tänka på, alltså hur gör ni? Borstar ni tänderna extra noga/länge innan ni går till eran pojk/flickvän, tuggar ni extra mycket tuggummi eller kanske ni använder munspray? Vad ska man göra för att den man kysser inte spyr för att man är så dålig eller har äcklig smak i munnen? Berätta gärna om eran första kyss [smile]


   
Citera

Minns inte min första kyss. Det var fyra år sen ffs. Tror nog inte att det var den bästa i alla fall.

Du kan ju tugga tuggummi eller så, sen när man blir tillsammans och känner varandra så väl att man kan klia den andra i rumpan mitt i Göteborgs stad så spelar det väl ingen roll hur man smakar.

Var avslappnad med tungan. Man vill inte ha en hel snigel i halsen.


   
SvaraCitera

Sålänge du har okej munhygien så är det okej. Undvik att äta en lök innan.


   
SvaraCitera

Käka chokladtårtesmet innan. Smakar himmelskt.


   
SvaraCitera

pfft, jag gick i trean, ofta man minns [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min första kyss var jättebra, det gick msidigt, han var bra, det var iten fumligt och inga problem. Borstar tänderna extra nogrannt om det är hångel på G, mest för säkerhetsskull.


   
SvaraCitera

om du sköter munnen ordentligt och inte käkar nåt som ger mycekt eftersmak innan du ska hångla så är det lugnt


   
SvaraCitera

Drick inte mjölk innan [no-no]


   
SvaraCitera

borsta tänderna så att du inte får aids[no-no]


   
SvaraCitera

Minns inte, det va ju så sjukt länge sen..
Men försök att ha så bra andedräkt som möjligt innan.


   
SvaraCitera

Skölj munnen innan med listerine eller SB12.


   
SvaraCitera

Ät inte chips innan [no-no] ve och fasa


   
SvaraCitera

protip: Killar älskar vitlök


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

pfft, jag gick i trean, ofta man minns

måste varit väldigt serri[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du ska slicka på en isglass först, så härligt att hångla med en som är kall i munnen [wink]


   
SvaraCitera