Aviseringar
Rensa alla

Första upplevelsen, tycken och tankar. Berätta!


time
 time

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Nepp, fast använde fyra fingrar och gjorde det väldigt snabbt och hårt. Helt plötsligt var det blod på fingertopparna.

Ajajajajaj, misshandla inte tjejerna!


   
SvaraCitera

xsaosinx:

Wojj, ja, fyra fingrar låter rätt mycket.

Blivande_japan:

[tard][censur]

Det var inte min idé 😐

timeisrunningout:

Ajajajajaj, misshandla inte tjejerna!

Hon gillar att bli strypt, slappad i ansiktet och sånt. Inte bara mitt fel när det blir som det blir!


   
SvaraCitera
time
 time

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Hon gillar att bli strypt, slappad i ansiktet och sånt.

Puh, du kunde ju faktiskt ha inlett med att hon var masochist. Det gör det mer okej. Jag fick ont mellan benen när jag läste det där. [cry]


   
SvaraCitera

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Det var inte min idé 😐

timeisrunningout:

Puh, du kunde ju faktiskt ha inlett med att hon var masochist. Det gör det mer okej.


   
SvaraCitera

Om man inte är kåt så man känner att nu vill jag ha en kuk i fittan, så är det inte skönt att få en kuk i fittan. Lösningen på problemet är alltså att din pojkvän snällt får vänta tills du känner att du känner för att stoppa in den där. Sen kan man känna för andra saker än just en kuk i fittan. Isf gör du de sakerna istället, eller så länge.

Sex är knappast så komplicerat som man kan tro.


   
SvaraCitera

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Hon gillar att bli strypt, slappad i ansiktet och sånt. Inte bara mitt fel när det blir som det blir!

[love]

Dold text: [blush]


   
SvaraCitera

Purr Purr:

[love]

Dold text: [blush]

Ja, jag vet att det är fler än henne som är så 😐


   
SvaraCitera
time
 time

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Ja, jag vet att det är fler än henne som är så 😐

Jag gillar också S&M, men det är skillnad på att någon tar stryptag och att ta emot fyra grova mansfingrar så snabbt och hårt att det börjar blöda!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

On topic: min debut höll på i cirka tio sekunder och den stackars pojken fick handsvett för att han var så nervös, varpå hans armstöd försvann och han skallade mig så hårt att jag fick näsblod. [y]

MEN JAG VILLE ÅTMINSTONE HA SEX! [mad]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Jag gillar också S&M, men det är skillnad på att någon tar stryptag och att ta emot fyra grova mansfingrar så snabbt och hårt att det börjar blöda!

Hon märkte inte ens av det förrän jag sa det!


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

On topic: min debut höll på i cirka tio sekunder och den stackars pojken fick handsvett för att han var så nervös, varpå hans armstöd försvann och han skallade mig så hårt att jag fick näsblod. [y]

Låter som något ur en romantisk komedi!


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

randomgirl95:

ont

randomgirl95:

skrika högt

randomgirl95:

smärtan

randomgirl95:

annars gjorde det ont

randomgirl95:

nervös

randomgirl95:

inte helt avslappnad

randomgirl95:

pinsamt

[tard][tard]

Aj.

Varför ha sex med en person om det gör ont? Liksom, varför fortsätta? Och varför kändes det pinsamt efteråt? Tror ej att du/ni var redo för det.


   
SvaraCitera

randomgirl95:

Kommer det kännas bättre andra, tredje, fjärde gången osv?

Förmodligen.
Om du vill ha sex.
Och blir kåt.

randomgirl95:

Ge gärna lite svar till mig och tips

Ta det lugnt och slappna av. Om det krånglar med att bli tillräckligt upphetsad är det bara att chilla en stund och vänta med penetration. Gör annat sexrelaterat.

timeisrunningout:

min debut höll på i cirka tio sekunder och den stackars pojken fick handsvett för att han var så nervös, varpå hans armstöd försvann och han skallade mig så hårt att jag fick näsblod.

Hahaha, åh vad ont.


   
SvaraCitera

S3ON:

Mödomshinnan eller vafan den heter..

Mödomshinnan är en myt.


   
SvaraCitera

Spartakus:

Mödomshinnan är en myt.

Som hinna ja, men det finns ju veck som kan spricka!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

On topic: min debut höll på i cirka tio sekunder och den stackars pojken fick handsvett för att han var så nervös, varpå hans armstöd försvann och han skallade mig så hårt att jag fick näsblod. [y]

[bigsmile]


   
SvaraCitera