Aviseringar
Rensa alla

Förstår inte att folk låter sig plågas.


Ämnesstartare

Borde inte Sverige vara öde som Nordpolen?

Depressioner är hundra gånger vanligare i Sverige än ett land som t.ex. Spanien. Det kan knappast vara bra för individen att gå igenom fyra årstider varav två helt i mörker, slask, kyla och regn.

Har ni tänkt på det egentligen? Vi LEVER i mörker, slask, kyla och regn. Det är som att befinna sig i ett jävla helvete. Inte undra på att Sverige invaderar Thailand seriöst, vem mår bra av en sol som går ner klockan tre på vintern?

Fint kan det vara. Men hur värt det på en skala? Det här landet är självdestruktivt. Det är en jävla plåga att bo här. Dessutom, alla snackar om "vårlyckokänslor". Att vi låter oss plågas i ett halvår för att känna lite lycka över värme är för mig helt oförståeligt.

Fast ett land som Iran där folk dör av värme kanske inte heller är så härligt after all.

Vad är det ultimata?

Och börja inte babbla om att folk dör av aids i Afrika, please.


   
Citera
Ämnesstartare

Lounge Act:

folk dör av aids i Afrika

Lounge Act:

jävla helvete

Lounge Act:

Depressioner är hundra gånger vanligare i Sverige

Vi är lite speciella [rolleyes] varför hör man inte om klagomål från andra kyliga länder? [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag hatar sommar jag har inget problem med sveriges klimat.


   
SvaraCitera

Jag är höstdeppig person. Blir så nedsjunken i mig själv att jag är nära att ta mitt liv varje höst. Men sen blir det vår och då rycker man upp sig igen. Man är inte precis ovanlig om man blir deppig på det mörka halvåret. Ljusterapi har jag aldrig testat men funderar på det iår för att inte bli mer deprimerad.
Om alla kramas och eldar lite i spisarna blir vi nog mer glada. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flytta då om det är så jobbigt, själv tycker jag bara att det är bra att det aldrig blir varmt för det är äckligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Om alla kramas

Ellerhur.. ibland är det det enda som behövs lixom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barn dör av malaria i asien


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Vi är lite speciella [rolleyes] varför hör man inte om klagomål från andra kyliga länder? [zzz]

Det gör man visst?

Sagitta:

Jag är höstdeppig person. Blir så nedsjunken i mig själv att jag är nära att ta mitt liv varje höst. Men sen blir det vår och då rycker man upp sig igen. Man är inte precis ovanlig om man blir deppig på det mörka halvåret.

Tänk dig att slippa SKITEN. Istället för att behöva ta till terapi.

Sagitta:

Om alla kramas och eldar lite i spisarna blir vi nog mer glada. [blush]

Det skall man också göra. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar att plåga. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar mörker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså, man vill ju inte bo i afrika. folk dör i AIDS i afrika.
tänk att precis ha haft sex, solen skiner o allt e bra, osså har man fått AIDS, förjävligt asså.

dom har AIDS i afrika...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge Act:

Det gör man visst?

Inte som svennarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Inte som svennarna.

Okej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror egentligen att det vore härligast att bo typ i grekland (förutsatt att man bor vid kusten).


   
SvaraCitera