Aviseringar
Rensa alla

Förstår inte vad som händer? Varför hör hon inte av sig?


yey96
Ämnesstartare

Hej jag är näst intill helt förstörd inombords. Jag skickade ett sms där det stod vad hon betydde för mig och bara så här rent utsagt påminde henne om vad jag känner. Fick svaret: Absolut vi kan ta nya tag <3 det är verkligen ingen fara, tycker om dig, puss och kram <3 

Hon hörde av sig ungefär två dagar efter, skrev: Har internet väldigt snabbt nu, tänkte kolla hur det är med dig? <3  eftersom att hon berättade att hon inte har internet och teckning just nu för att hon är i Umeå och där finns det tydligen ingen teckning. Men att hon inte har internet eller teckning är bara skitsnack eftersom att jag ser att hon gillar och kommenterar saker på facebook. Vilket får mig att känna mig lurad, och ja förjävligt.

Men nu till varför jag mår skit, nu är det ungefär en och en halv vecka sedan hon och jag hade kontakt. Och det gör förjävla ont eftersom att jag hyser riktigt starka känslor till den här tjejen. Har hon gett upp eller vad är det frågan om? Ska jag skicka iväg ett sms och fråga vad som händer eller ska jag vänta? Jag har skickat iväg något sms men inte fått något svar. Var fan ska jag ta vägen och varför i hela fan hör hon inte av sig?

Ska jag skicka något eller? Jag pallar inte längre, jag mår bara sämre för varje dag som går.


   
Citera

yey96: Men att hon inte har internet eller teckning är bara skitsnack eftersom att jag ser att hon gillar och kommenterar saker på facebook. Vilket får mig att känna mig lurad, och ja förjävligt.

Känner igen det här, kul är det inte.. Hon sa till mig att hon gjorde det för att "hon behövde tänka" osv. Önskar jag hade klippt kontakten helt och håller där men det gjorde man ju inte, man var ju kär.


   
SvaraCitera

Antar att du vet vart hon bor, kan du inte gå knacka på hos henne för att prata så som man gjorde förr i tiden. Fler sms kommer att vara lönlöst


   
SvaraCitera
yey96
Ämnesstartare

superpojken:
Antar att du vet vart hon bor, kan du inte gå knacka på hos henne för att prata så som man gjorde förr i tiden. Fler sms kommer att vara lönlöst

Hon är ju som sagt inte hemma och kommer hem om typ 1 och en halv vecka...


   
SvaraCitera

yey96: 1 och en halv vecka...

Tycker du att det är för länge att vänta?
Finns dock inte mycket mer att göra vad jag ser det som


   
SvaraCitera

Säger inte att det är det rätta att göra men jag skulle ha skrivit högst en gång och sedan slutat skriva helt tills hon svarar...


   
SvaraCitera
yey96
Ämnesstartare

Men jag är ju då rädd att när kommer hon att skriva? Det har liksom gått 1 och en halv vecka, jag pallar inte att vänta lika länge till då tar jag ihjäl mig själv.


   
SvaraCitera

Nej jag skulle ha slutat vänta men tänkt att jag kan ge henne en ny chans om hon nu nån gång vill... och umgåtts med kompisar och träffat nya tjejer och fokuserat på mig själv...du kan ju också gå knacka på hennes dörr när hon kommer hem om du vill


   
SvaraCitera
yey96
Ämnesstartare

Men då kan jag lika gärna skicka något sista sms och sedan bara vara över och se om hon svarar framöver. Så kom gärna med tips om vad jag kan skriva. Helt tomt i huvudet.


   
SvaraCitera

Burg:
Säger inte att det är det rätta att göra men jag skulle ha skrivit högst en gång och sedan slutat skriva helt tills hon svarar...

bra burg skillz lazze ztefanz


   
SvaraCitera

yey96:
Men då kan jag lika gärna skicka något sista sms och sedan bara vara över och se om hon svarar framöver. Så kom gärna med tips om vad jag kan skriva. Helt tomt i huvudet.

Beror väl på hur ni brukar snacka kanske och hur du är som person... skulle inte skrivit tråkiga frågor iallafall. Bara nåt spontant...


   
SvaraCitera
yey96
Ämnesstartare

Vi brukar prata om allt mellan himmel och jord och var väl påväg att ingå i en relation men vette fan nu.


   
SvaraCitera

Be henne hjälpa dig råna en bank

yey96:
Vi brukar prata om allt mellan himmel och jord och var väl påväg att ingå i en relation men vette fan nu.


   
SvaraCitera
yey96
Ämnesstartare

Burg:
Be henne hjälpa dig råna en bank

say woooot


   
SvaraCitera

yey96:

say woooot

Gör det xD


   
SvaraCitera