Aviseringar
Rensa alla

Förstår inte varför jag ibland gör så här...


Ämnesstartare

Tjena, jag blir i vissa sociala situationer väldigt arrogant. Jag känner ibland mitt upp i en diskussion för att inte prata. Om jag och min kompis exempelvis pratar med några klasskamrater så sätter jag mig själv i en situation där jag bestämt mig för att säga så lite som möjligt. Då tänker jag så här ibland "Jag är bättre än de, jag orkar fan inte ens prata med dem" även fast de är schyssta killar lixom. 

Pratar man med tjejer man egentligen är intresserad av tänker jag istället ibland så här "Jag är för snygg för henne, bäst att bara visa att jag inte är intresserad genom att vara tyst" fast de egentligen inte stämmer.

Vad fan kan de här bero på? Känner mig som en egoistisk skitunge i sånna här situationer 🙁


   
Citera
Ämnesstartare

Haha inga svar heller xDxD


   
SvaraCitera
Lounge

d kanske är bortförklarigar för du eg känner dig rätt kass


   
SvaraCitera

Du kanske ska börja säga vad du tycker till dina kompisar. Jag tycker också att du ska sluta tänka på såna negativa tankar och liksom ge folk en chans, du kanske faller för den äckligaste,vidrigaste och fulaste personen. Nu menar jag inte att hacka på någon men liksom förstår du hur jag tänker och menar? Man vet liksom inte. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:
d kanske är bortförklarigar för du eg känner dig rätt kass

Kan de vara så? 

JaamenLol:
Du kanske ska börja säga vad du tycker till dina kompisar. Jag tycker också att du ska sluta tänka på såna negativa tankar och liksom ge folk en chans, du kanske faller för den äckligaste,vidrigaste och fulaste personen. Nu menar jag inte att hacka på någon men liksom förstår du hur jag tänker och menar? Man vet liksom inte. 

Men de är som ja sa. De handlar egentligen inte om att de är fula utan jag tänker att jag är snyggare eller bättre för att "skydda mig" eller nått 🙂 


   
SvaraCitera

Du har väl för mycket luft i dig (överdrivet bra självförtroende) alltså det är bra att ha en bra självförtroende, vilket många inte har. Men sluta jämför dig med andra då, det är väl det som är problemet. Fast det är väl inte så lätt kan jag erkänna! 

WinterTime:

Kan de vara så? 
Men de är som ja sa. De handlar egentligen inte om att de är fula utan jag tänker att jag är snyggare eller bättre för att "skydda mig" eller nått 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JaamenLol:
Du har väl för mycket luft i dig (överdrivet bra självförtroende) alltså det är bra att ha en bra självförtroende, vilket många inte har. Men sluta jämför dig med andra då, det är väl det som är problemet. Fast det är väl inte så lätt kan jag erkänna! 

Fast jag gör de oftast mot de som jag anser vara lika eller högre social status än mig själv. 
Så jag vet inte :/


   
SvaraCitera

Är du avis?????! Majgaaaad. Men nej inte ska du vara det! 

WinterTime:

Fast jag gör de oftast mot de som jag anser vara lika eller högre social status än mig själv. 
Så jag vet inte :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JaamenLol:
Är du avis?????! Majgaaaad. Men nej inte ska du vara det! 

Tror kanske jag kanske gör så för att låtsas vara för cool för dem för att jag själv tror att man får respekt då eller nått 


   
SvaraCitera

Asså nej jag tycker iaf att du låter som en stark person. Du behöver inte låtsas vara cool. Det folk älskar är ju de som är sig själva. Var dig själv bara. Accepterar inte dina vänner det då är de inga "vänner". Det är coolt att visa den man är! 🙂 

WinterTime:

Tror kanske jag kanske gör så för att låtsas vara för cool för dem för att jag själv tror att man får respekt då eller nått 


   
SvaraCitera

jobba självkänslan dude. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JaamenLol:
Asså nej jag tycker iaf att du låter som en stark person. Du behöver inte låtsas vara cool. Det folk älskar är ju de som är sig själva. Var dig själv bara. Accepterar inte dina vänner det då är de inga "vänner". Det är coolt att visa den man är! 🙂 

ja du har rätt 🙂

elverpigen:
jobba självkänslan dude. 

hur?


   
SvaraCitera

Hade någon i min kompiskrets tänkt så hade jag sett till att denna någon aldrig pratat med oss igen. Du bör ändra detta snarast, har du problem med självkänslan? Det kan vara så att de problemen går ut över andra så du slipper bära det "ansvaret" själv? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
Hade någon i min kompiskrets tänkt så hade jag sett till att denna någon aldrig pratat med oss igen. Du bör ändra detta snarast, har du problem med självkänslan? Det kan vara så att de problemen går ut över andra så du slipper bära det "ansvaret" själv? 

Men jag gör ju absolut inte så mot mina närmaste kompisar. Utan mer med de som jag inte umgås med lika mycket 🙂


   
SvaraCitera