Forumet - förstår inte varför ;P

förstår inte varför ;P

199 0 21

Spana också in:

Storchen84:

Du behöver en semester? Komma bort från alla vardagsrutiner?

har varit hemma och sjuk sedan i typ, torsdags förförra veckan. Är omotiverad till att gå till en kass skola där jag till på köpet halkat efter en massa, och jag kan inte logga in på enda stället jag kan hemplugga ifrån.

Det är uselt väglag så jag kan inte rida och jag ser tävlingssäsongen glida längre och längre bort, just som jag faktiskt utbildat färdigt hästen.

Min lägenhet är ostädad och jag är lat.

Gnällstjärtspostis.
Postorderhoran:

Min lägenhet är ostädad och jag är lat.

Det där är så[zzz]Eftersom du precis beskrev hur jag har det och hur jag är jämnt när jag är hemma.

Postorderhoran:

Gnällstjärtspostis.

Flinade lite[blush]

Prova åka bort till nån kompis som bor x antal mil bort? Då kommer du som sagt ändå ifrån den vardagliga vardagen. Om du nu har möjlighet dvs., iom. häst och så.
enhimmelskdrog:

ha något att göra nu när jag inte har någon sysselsättning

frivilligarbeta!
I min ort hålls det sopplunch nån dag i veckan för att öka sammanhållningen eller nåt mellan gamla tanter och dagisbarn, och då brukar de vilja ha hjälp att koka soppa. Sånt kan du göra. Eller hjälpa till på second hand affärer!!!

EHD - ljuset i tunneln!!!
Postorderhoran:

frivilligarbeta!
I min ort hålls det sopplunch nån dag i veckan för att öka sammanhållningen eller nåt mellan gamla tanter och dagisbarn, och då brukar de vilja ha hjälp att koka soppa. Sånt kan du göra. Eller hjälpa till på second hand affärer!!!

haha men jaaa, det skulle jag ha kunnat göra (.........eller nej antagligen inte men det var en god tanke) om jag hade bott tillräckligt nära stan [cute] utan inkomst är det inte så nice att betala buss för att arbeta gratis liksom [blush]