Aviseringar
Rensa alla

Förstår mig inte på tjejer...


Ämnesstartare

Jag... hm.. jag förstår mig inte på tjejer. är så fruktansvärt besviken just nu att jag håller på att koka faktiskt...

för några veckor sedan träffade jag på en väldigt snygg tjej på planet hem till Sverige. Jag la märke till henne när hon satte sig mittemot mig på flygplatsen i väntan på planet. Vad är oddsen senare för att vi hamnar bredvid varandra på planet hem? Vi började snacka iallafall, i 10 timmar snackade vi.

Sjukt trevlig tjej, vi satt och berättade båda om våra liv. Hon skulle ner och kanske träffa sin framtida man i Jugoslavien, och jag skulle hem till Sverige på semester. Hursomhelst, vi bytte telefon nummer, email adress och fick hennes namn. Hon var noga med att jag skulle skriva till henne! Hon ville umgås att vi skulle umgås och festade tillsammans nån gång som vänner.

Så några dagar senare addade jag henne på facebook. Hon pratade om att hon kanske inte skulle ha internet nere i jugoslavien.. idag sökte jag på henne igen på facebook för att se om hon hade accepterat min vännerförfrågan, men då märker jag att hon inte längre finns. När jag loggar ut och söker på hennes namn dyker hon upp på facebook..... betyder det att hon har blockat mig?

Jag skickade ett mail till henne för 1v sedan där jag undrade hur hon hade det i jugoslavien osv men har fortfarande inte fått ett svar..

jag irriterar mig mest över att jag tror hon har blockat mig... utan anledning?!? varför i helvete? när man väl får kontakt med en heting på ett plan, (hur ofta det nu än händer? ) så kan det aldrig gå ens väg..

Så.. hon har blockat mig va? utan anledning och ingen förklaring, suck..

namnlös.bmp


   
Citera
Ämnesstartare

RAAAAAAAAAAAAGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE[mad][mad][mad][mad][mad]

feel for you bro


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snygg=) säkert något missförstånd!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon är gudomligt vacker, men var hur trevlig som helst som person. Jag hoppas på att du har rätt Angelize!

Vad ska jag göra? ska jag vänta och ringa henne tills att hon kommer hem om 1 månad eller skicka henne ett email igen? vill inte låta desperat.


   
SvaraCitera

har typ samma problem "/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vattuman:

Vad ska jag göra? ska jag vänta och ringa henne tills att hon kommer hem om 1 månad eller skicka henne ett email igen?

Som sagt, hon sa ju att hon kanske inte skulle ha någon internet där nere...

Ring när hon kommer tillbaka [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

Ring när hon kommer tillbaka

jag tänker ringa henne sen när hon kommer tillbaka 🙂 , tycker dock att det är väldigt skumt att hon helt plötsligt inte finns..

av erfarenhet vet jag att om du blockar en person går det omöjligt att hitta personen på facebook sålänge du inte ta bort blocken, men... får väl vänta.

Fazhion:

har typ samma problem "/

vad har hänt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet ingenting om tjejjer men jag skulle vänta och ringa när hon va tillbaka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vattuman:

jag tänker ringa henne sen när hon kommer tillbaka 🙂 , tycker dock att det är väldigt skumt att hon helt plötsligt inte finns..

Du kanske stavade hennes namn fel när du skrev ner det?

Vattuman:

av erfarenhet vet jag att om du blockar en person går det omöjligt att hitta personen på facebook sålänge du inte ta bort blocken, men... får väl vänta.

varför skulle hon blocka dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wakajwaka:

jag vet ingenting om tjejjer men jag skulle vänta och ringa när hon va tillbaka

Du har nog rätt, får nog vänta i 6v, fyfan.

KannibalKocken:

varför skulle hon blocka dig?

Jag vet inte du, ingen aning. men tja.. får nog bara avvakta. Jag är en mästare på att dra förhastade slutsatser. men ni har nog alla rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ofta snygga tjejer ens vill prata med en, tycker du skall vara glad över att du fått göra det[shake]


   
SvaraCitera

Ring om typ två veckor, eller när hon är tillbaka. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lider med dig, dålig stil av bitchen. Kan du inte göra en ny användare på facebook, och kontakta henne? Lycka till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon ska träffa en kille, inte ovanligt att man isolerar sig då. Tjejer som vänner suger, varför vill du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle kunna skapa en ny användare på facebook och kontakta henne via den vägen, men då känns det som om jag skulle förstöra allting. Tänk om hon inte har blockat mig och så kommer jag där och anklagar? men tänk om..

Känns nästan bäst att vänta med att ringa, men jag har verkligen inget tålamod. Vill alltid få saker o ting gjort direkt.

Jag vill bli vän med henne, hon kanske har några söta tjejpolare åt mig ;), nä men aldrig fel med att ha lite tjejkompisar också.

får se vad jag gör, fan jag är sämst på sånt här..


   
SvaraCitera