Aviseringar
Rensa alla

Förstats ??????


Houston, we have a problem.


   
SvaraCitera
orcite

Jag har också SKAFFAT flickvän, dom sålde dem på coop konsum.

För det första, använd inte meningen skaffat tjej. Säg istället du har hittat en tjej eller blivit tillsammans med en tjej.

Tänk på att din snopps mående är helt beroende på grund tankarna du har om sex, sexualitet och tjejer.

"JAG HAR SKAFFFAT EN TJEJ; SHIT NU SKA JAG KNULLA DEN OCKSÅ; OJ DET LÄCKER DÄR NERE"

Kan säga att ditt läckage beror på att du är så upphetsad och förväntans full.
Har du samma problem när du onanerar?
Den vätska som kommer ut är den vätska din sperma blandas ihop med då du får din utlösning, det är ju för att sperman ska vara lite mera flytande. Det är väldigt vanligt att det kan komma ut lite sånt i alla sammanhang om sex, det beror helt på hur just den muskeln i din könsorgan reagerar.

Bry dig inte om det så mycket, det är inget problem. Verkligen. Du kanske har ett överskott av den vätskan. Bara torka bort det och bry dig inte xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cheers][cheers][cheers][cheers][cheers]Fy fan vad Skönt gubbar, känner mig helt normal


   
SvaraCitera

LOL


   
SvaraCitera

iddqd:

Det är ett tecken på AIDS, enda sättet att slippa undan är kastrering. Tyvärr.

[blush]


   
SvaraCitera

Larsfrånstan:

Ja undar om detta är normalt?

händer väl de flesta?

iaf så är det inget problem och jag kan försäkra dig om att tjejen inte bryr sig/tycker det är konstigt.


   
SvaraCitera

Försats heter det, din dåre


   
SvaraCitera

Stargazer:

Är väll skiten som ska smörja fittan typ

du är 20 år och tror det på allvar?[confused]


   
SvaraCitera

Larsfrånstan:

Heeeej det är så att ja nyss skaffat en tjej och varje gång jag är med hon och hon

Stats är väl de man får när man spelar CS och WOW?


   
SvaraCitera

Varför har du kläder på dig när du knullar?


   
SvaraCitera

Elaka häxan i väster:

Varför har du kläder på dig när du knullar?

LOL


   
SvaraCitera

The_Model:

LOL

Vad var det roliga i den frågan?


   
SvaraCitera

Elaka häxan i väster:

Vad var det roliga i den frågan?

Va tror du? Han har väl inte sagt att han har kläderna på lr? Läs meningen en gång till så kanske du märker att frågan låter rätt rolig ^^


   
SvaraCitera

The_Model:

Va tror du? Han har väl inte sagt att han har kläderna på lr? Läs meningen en gång till så kanske du märker att frågan låter rätt rolig ^^

Han sa att han hade kallingar på sig.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera